Za seboj je pustil bogato dediščino, ki med drugim šteje kar 14 naslovov državnega prvaka.
Nisem ga zares dobro poznal, za kaj takega sem bil v devetdesetih letih, ko je bil Slavko Dekleva utrjena veličina slovenskega dirkanja, predvsem tistega na gorskih in cestno hitrostnih dirkah, pač preveč zelen. Toda miren in priljuden mož iz Unca je z rezultati in predvsem pristopom in načinom razmišljanja name predvsem v tistih letih naredil velik vtis. Iz svojega dirkanja je v devetdesetih, ko je bil profesionalizem v vseh pomenih še daleč od naše države, uspel narediti resno in prepoznavno ekipo in priimek Dekleva spremenil v družinsko dirkaško 'podjetje', saj sta mu (uspešno) sledila tudi oba sinova Igor in kasneje še Jaka.
Z dirkanjem se je ukvarjal celo življenje, prvič zmagal na reliju za takratno državno prvenstvu Jugoslavije davnega 1985. leta s Porschejem 911 in potem ostal zvest reliju (z Golfom GTI) do začetka devetdesetih. Njegov dirkaški razcvet se je začel šele s prestopom v gorske in cestno hitrostne dirke, kjer je navduševal občinstvo z izjemnimi in zahtevnimi dirkalniki takratnega razreda ST (BMW in Alfa Romeo). Kar 14 naslovov prvaka (10 GHD, 4 CHD) je osvojil Slavko Dekleva v svoji dolgi karieri, zadnjega leta 2005, ko je z Alfa Romeom 156 ST premagal konkurenco in se potem potihem dirkaško upokojil.