Nalivi in spremenljivo vreme so v mnogočem odločali o rezultatih relija na Sardiniji. Toda razplet v vrhu je nazorno pokazal, kako ozek je krog favoritov in kako malo je posadk, ki zmorejo vsaj razmišljati o zmagi. To sicer le delno zmanjša vrednost zmage posadke Neuville/Wydeaghe …
Kar bi morala biti dirka presežkov sredi sezone, ko se počasi določajo favoriti za naslov, se je spremenilo v nezanimiv reli, ki je bil odločen že v soboto popoldan. Ko je odstopil Ogier in je prevzel vodstvo Neuville, je bilo jasno, da je do konca relija prostor samo še za taktične premike. Neauville ter Lappi/Ferm (oba Hyundai) sta morala ostati spredaj … Vsi drugi so bili predaleč zadaj, da bi si sploh upali tvegati. Škoda. Škoda za reli in za prvenstvo. Na takih primerih je jasno, da mora biti vrh precej širši, če želi serija uspevati na dolgi rok. Več proizvajalcev, več vrhunskih posadk oziroma voznikov je treba, da bo šov res boljši.
Obetaven začetek
Sicer se je začelo bolj obetavno, saj sta se res na nož spopadla za vodstvo Toyotin na pol upokojeni prvak Ogier (s sovoznikom Landaisem) in Esapekka Lappi ter Janne Ferm. Večkrat sta se menjala v vodstvu, na koncu pa je vse kazalo, da bo svoje znanje in izkušnje le bolje unovčil Ogier. Ampak ko sta tik pred štartom predzadnje sobotne preizkušnje menjala gumo, sta s tem sprožila sosledje dogodkov, ki so odločili reli.
Blato, v katerem sta delala, je ostalo na dirkaških čevljih Ogierja. In ob prvem resnem zaviranju mu je noga zdrsnila s pedala, ko je vnovič zavrl, je bil že predaleč … Ko je nasedlo Toyoto videl Lappi, je ocenil, da prehudo drsi in zmanjšal tempo. Napaka, ki jo je unovčil Neuville, ki je vozil pred njima. In tako prevzel vodstvo. Od tu naprej veste vse …
Vreme in nalivi krojili vrh
Sicer pa je vreme posredno vplivalo še na nekaj odstopov – Tanak (M-Sport Ford) je odstopil zaradi okvarjenega senzorja, ki ga je uničil ob vožnji skozi vodno oviro (ki je bila ob ogledu le luža), podobno Katsuta, ki je uničil hladilnik, pa tudi Evansu (oba Toyota) se ni godilo dosti bolje (je pa lahko nadaljeval). Celo Ogier je za trenutek izgubil moč po vožnji skozi rečico, Sordo pa je tretjega Hyundaia povaljal že v petek.
WRC2 je že bolj zanimiv od prve lige
Pet posadk se je menjalo v vodstvu od štarta relija, kar nazorno govori od tem, kako širok je vrh in koliko posadk je lahko teoretično v boju za zmago. Vodilni Solberg je začel odlično, pa razbil podvozje in odstopil, prevzel je Suuninen, pa nato mladi Pajari (ko je Finec polomil kolo), na koncu je vse kazalo, da bo končno zmago odnesel M-SPortov voznik Adrien Formaux, ki mu tokrat ni bil kos niti lanski prvak Andreas Mikkelsen.
In ko je že vse kazalo, da bosta Formaux in Coria odnesla pomembno zmago, je polminutno prednost zapravil z zdrsom ob vnovičnem dežju. In predal zmago Mikkelsenu in Erikksonu, ki sta komaj verjela razpletu. Ob pogromu favoritov sta Norvežana osvojila še peto mesto skupno, Sunninen se je prebil na drugo, Kajetanovicz pa na tretje mesto.
Preberite še: Bi plačali 76 tisočakov za Golfa?
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj