Mojstrovina domačina v francoskih alpah

25. 1. 2021 | Matjaž Korošak
Deli

Svetovni prvak v reliju, Seb Ogier, je tudi na otvoritveni dirki, na znamenitem in vselej nepredvidljivem reliju Monte Carlo dokazal, da je zares mojster volana in suvereno zmagal. Osmič v karieri, česar ni uspelo še nikomur

Ni se še dobro posušil šampanjec na pokalu iz zadnjega relija lanske sezone v Monzi, ko je francoska dvojica sanjsko začela svojo (predvideno) zadnjo sezono v tem športu. Ogier in sovoznik Ingrassia sta si namreč na otvoritvenem reliju sezone privozila prepričljivo zmago in tako osvojila vselej nepredvidljivi reli Monte Carlo že osmič v svoji karieri. To doslej ni uspelo še nikomur, posebaj še ob dejstvu, da jima je to uspelo s kar petimi različnimi proizvajalci. Tako sta Ogier in Ingrassia na najboljši možni način napovedala, da če se bosta že poslovila ob koncu te sezone, se bosta z naslovom prvaka. Osmim ...

Ogier je le v petek začel previdneje, saj je imel težve z zavorami, potem pa samo še stopnejval tempo in v soboto zjutraj prevzel vodstvo z nekaj impresivnimi časi na posameznih hitrstnih preizkušnjah, čeravno si je tudi sam pridelal nekaj težav z enim vrtenjem in preluknjano pnevmatiko. Tudi nedeljsko del, za katerega so mnogi znali povedati, da je nenevadno drseč, je Ogier odvozil suvereno, ob koncu pa zmagal tudi na posebni HP in odnesel domov še pet bonus točk.

Vse do sobote je bil tesno blizu tudi kolega v ekipi Toyote Evans s sovoznikom Martinom, ki pa je ob kooncu vedarle preiznal, da je bil njegov pristop vseskozi malce preveč zadržan in se je tako moral zadovoljiti z drugim mestom. Kar je seveda izjemen rezutlat za Toyoto in novega šefa Jarija Mattija Latvalo. Blizu stopničk je bil tudi mladi Kale Rovanpera, toda na koncu ga je predrta pnevamtika stalaa borbe za tretje mesto z Neuvillom, ki se je tik pred zdajci razšel z dolgoletnim sovoznikom Nicolasasom Gilsoulom in je šele v četrtek na sovozniško mesto sedel manj zkušen Martijn Wydaeghe. To daje tretjemu mestu seveda še večji pomen.

Zagotovo bo Monte želel spet čim prej pozabiti Ott Tanak, ki je odlično začel reli, toda v soboto je ob le eni rezervi predrl kar dve pnevmatiki. Ko je pripeljal v servisno cono po platišču, so ga uradniki diskvalificirali, saj bi se morala izočiti sama. Ob tem sta s sovoznikom Jarveojo dobila tudi pogojno kazen nenastopanja na enem reliju, če se to ponovi.

Vsaj še eno ime je treba omeniti - to je Andreas Mikkelsen, nekdanji tovarniški voznik Hyndaija, Volkswagna, Citroena, ki je v 'drugi ligi', torej v kategoriji WRC2 in 3 dobsedno ponižal konkurenco in bil s svojimi časi večkrat v sredi prvokategornikov (na koncu osvojil sedmo mesto skupno). S čimer je seveda jasno pokazal, da si želi nazaj v prvo ligo ...

Arctic rally je naslednja postaja karavane WRC (26-28.2.), in če vam je ime novo, ni nič čudnega, saj je ta reli na skrajnem severu, znotraj polarnega kroga nasledil odpovedan švedski reli. 

Rezultati, skupno:

1. Ogier / Ingrassia (Toyota Yaris WRC) 2:56:33.7
2. Evans / Martin (Toyota Yaris WRC) +0:32.6
3. Neuville / Wydaeghe (Hyundai i20 Coupe WRC) +1:13.5
4. Rovanperä / Halttunen (Toyota Yaris WRC) +2:33.6
5. Sordo / Del Barrio (Hyundai i20 Coupe WRC) +3:14.2
6. Katsuta / Barritt (Toyota Yaris WRC) +7:01.3

7. Mikkelsen / Fløene (Škoda Fabia Rally2 evo) +7:23.6

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj