V petih dirkaških vikendih se bo 12 posadk pomerilo na nekaterih najbolj odročnih in spektakularnih lokacijah na svetu. A to je le začetek.
Dirkaški svet je trenutno v mirovanju, vsaj kar zadeva dirke v realnem svetu. Le ena serija pa se zaenkrat odvija kot po načrtih. Govora je o seriji Extreme E, ki naj bi se po napovedih na lanskoletnem festivalu hitrosti v Goodwoodu začela v začetku prihodnjega leta. To so organizatorji, med katerimi je tudi ustanovitelj Formule E, Alejandro Agag, še dodatno potrdili z udeležbo na eni izmed etap letošnjega relija Dakar, zdaj pa razkrivajo še nadaljnje podrobnosti o tekmovanju.
Kot je znano, bodo tekmovalci nastopali v povsem enakih električnih dirkalnikih Extreme E-SUV Odyssey 21. Ti bodo dirkačem ponujali dobrih 463 kilovatov moči, isti pa bo tudi gumarski opremljevalec, Continental, ki je posebno za to serijo razvil povsem novo pnevmatiko, za katero pravijo, da naj bi ponujala optimalen oprijem na vseh voznih podlagah, s katerimi se bodo vozniki srečevali med celotno sezono.
In prav izbira lokacij je še ena od posebnosti nove serije. Pet dvodnevnih dirk bo namreč potekalo med januarjem in oktobrom z začetkom 23. januarja ob senegalskem jezeru Lac Rose, zaključek pa bo 30. in 31. oktobra v mestu Santarem ob ustju reke Amazonke. Vmes se bodo ekipe ustavile še v kamnitem mestu Al-Ula v Savdski Arabiji, nepalskem kanjonu Kali Gandaki in grenlandskem velikem fjordu oziroma Kangerlussuaqu.
Ladijska podpora
Tako poseben kot serija pa bo tudi format dirk. Ekipe, skupno 12 posadk, se bodo morale namreč na raznolikih terenih spopadati z naravnimi in tudi virtualnimi ovirami, petimi ali šestimi ograjami, razdeljene pa bodo v dve skupini po šest ekip. Najboljše ekipe se bodo nato pomerile v zaključnih bojih, kjer se bodo tekmovalci v izločilnih dvobojih in želji za uvrstitev v finale borili v vožnjah ena na ena.
Obeta se torej zanimiva serija, ki pa bo še zlasti tekmovalcem prinesla še eno presenečenje. Med posameznimi lokacijami bodo namreč ekipe potovale na ladji RMS Sveta Helena, ki bo služila kot logistični center, komunikacijski center, prostor za nastanitev in pa, jasno, delavnica za vzdrževanje avtomobilov. Posebnost, kakršnih doslej vsekakor nismo bili navajeni.
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del