Obsežna testiranja dirkalnika se bodo pričela že prihodnji mesec.
Porsche ima dirkaške gene vgrajene v svoj DNK. Že Ferdinand Porsche je namreč znamko ustanovil z željo po tem, da bi izdeloval najboljše športne avtomobile, v zgodovini pa so njihovi avtomobili zaznamovali številne dirkaške serije, od formule 1 do relija in tako dalje. Po nekajletnem premoru na najvišjih ravneh avtomobilskega motošporta (izjema je serija Le Mans, kjer so nastopali v razredu GT3) pa so sedaj v Stuttgartu dobili nov zagon.
Preberite še: V elitni razred vztrajnostnih dirk se vrača tudi Porsche (video)!
Minulo sezono je Porsche prvič nastopil v Formuli E, hkrati pa so ob koncu leta napovedali, da se vračajo v elitni razred dirk v Le Mansu. Tam naj bi nastopali v razredu LMDh, ob tem pa so razkrili tudi skico dirkalnika, s katerim naj bi nastopali v omenjenem razredu. Gre sicer za enega izmed dveh razredov v kategoriji hiperšportnih prototipov, v katerem proizvajalci izberejo šasijo enega izmed štirih proizvajalcev, nato pa izdelajo svoj pogonski sklop in karoserijo vozila.
Novo sodelovanje s Penskejem
Pri Porscheju so se zato odločili za šasijo podjetja Multimatic, pogonski sklop pa razvijajo v sodelovanju z ameriškim moštvom Penske. Gre za ekipo z več kot polstoletno zgodovino dirkanja v različnih kategorijah, poleg Nascarja in prvenstva Trans-Am tudi v serijah IndyCar ter formula 1.
Pri Porscheju načrtujejo, da bodo s testiranji pričeli januarja prihodnje leto, z obsežnimi testiranji pa naj bi zagotovili, da bo avtomobil predvidoma v roku enega leta pripravljen za nastopanje v prvenstvih pod okriljem IMSA in FIA ter posledično tudi za dirki za 24 ur Le Mansa, junija 2023 in pa 24 ur Daytone. Ob tem so pri Porscheju predstavili tudi novi pridobitvi v dirkaških vrstah, Felileja Nasra, nekdanjega dirkača formule 1 in Dane-a Camerona, dvakratnega prvaka prvenstva IMSA WeatherTech SportsCar.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj