Mladi Šved bo z južnokorejsko ekipo nastopal vsaj dve leti, že letos pa je pred njim veliko izzivov.
Najmlajši član dirkaškega klana Solberg je brez dvoma eden izmed najbolj talentiranih mladih dirkačev v reliju in le vprašanje časa je, kdaj bo tudi prvič stopil na najvišjo stopničko na kateri izmed dirk relijev za Svetovno prvenstvo. Do tja ga namreč po novem loči le še en korak, saj je, kot smo poročali tudi v januarski številki revije Avto magazin, pred kratkim podpisal dveletno pogodbo s tovarniško ekipo podjetja Hyundai, s katero pa bo sprva tekmoval v prvenstvu WRC2, najvišji podporni seriji razreda WRC, v kateri pa je doslej že nastopal.
19-letni Šved bo sezono pričel z dosedanjim dirkalnikom, Hyundai i20 R5, najkasneje do sredine sezone pa naj bi nato presedlal v povsem novega i20 N Rally 2, ki pa bo nekoliko manj zmogljiv, kot dirkalniki najvišjega razreda. Za napotke na progi bo skrbel 25-letni sovoznik Aaron Johnston, s katerim Solberg sodeluje od leta 2019, nedavno pa sta nastopila tudi na reliju Monte Carlo, kjer sta sicer odstopila, vseeno pa je Solberg z dosedanjim potekom in z avtomobilom zadovoljen.
»Avtomobil ni slab, sploh ne! A z Aaronom ga šele pričenjava spoznavati; za nami je nekaj divjih tednov, med drugim testiranja v Monte Carlu, nato odhod na Arktični reli in za tem povratek v Monte Carlo na pravi reli. Vseeno pa je bilo nadvse razburljivo. Na obeh relijih smo bili sicer deležni najrazličnejših vremenskih razmer – dežja, snega, ledu – praktični vsega, zaradi česar so bila testiranja zame in za dirkalnik nadvse razburljiva,« je dejal Solberg, ob tem pa poudaril, da je s podpisom pogodbe s Hyundaijem uresničil sanje, za katere je garal zadnjih nekaj let.
Kljub temu, da je Solberg postal dirkač trenutno ene najboljših ekip v reliju, kjer bo preživel vsaj dve sezoni pa je z napovedmi za prihodnost previden. »Na vidiku je veliko razburljivega, žal pa zaradi svoje pogodbe ne smem razkriti preveč informacij, čeprav bi si to želel! Pričeli smo s testiranji dirkalnika Rally 2, ki nam bo pomagal izboljšati možnosti za naslov prvaka. Sanje in načrt pa so seveda postati dirkač razreda WRC – temu pa je seveda podrejeno celotno dogajanje. Trenutno mi Hyundaijev program sicer omogoča, da se v največji meri posvečam le dirkanju, kar je seveda zelo razburljivo.«
Čeprav je Solberg postal član ekipe Hyundai, pa se bo še naprej posvečal tudi drugih relijev, ne le tistih za Svetovno prvenstvo. Kljub temu pa se bo na njih za najboljša mesta potegoval z dirkalnikom novega delodajalca, le da bo to počel z lastno ekipo in sponzorji. A kot dodaja je pred njim razburljivo leto z veliko novimi priložnostmi in izzivi, za katere pa je prepričan, da jim bo kos.