Edini reli za svetovno prvenstvo, ki poteka po snežni podlagi, je prinesel največ veselja in olajšanja ekipi M-Sport Forda. Tanak in Jarveoja sta namreč suvereno dobila švedski reli in dokazala, da je vložen denar še kako dobra naložba.
Po tem, ko je lani uvodni reli Monte Carlo presenetljivo dobil veteran Seb Loeb v M-Sportovi Ford Pumi, je za ekipo iz Dovenby Halla sledilo sušno obdobje. Craig Breen naj bi vnesel zmagovalnega duha in iz dirkalnika potegnil največ. Toda pritiska je bilo enostavno preveč in Irec je Wilsonu prinesel predvsem visoke račune za popravilo uničenih dirkalnikov. Tanakov odhod iz Hyundaia in selitev prvaka iz leta 2019 v M-Sport pa se je očitno izkazala za več kot odlično rešitev.
Tanak je vse bolj 'domač' s Pumo Rally1
Šele drugi reli je odpeljala estonska dvojica, toda po sobotnem popoldnevu je bilo jasno, da bo motiviranemu Tanaku Breen, ki ravno tako doživlja drugo pomlad pri Hyundaiu, težko spet prevzel vodstvo. Tanak je petek odlično začel reli v okolici Umee in prevzel vodstvo, z Breenom, ki mu je dihal za ovratnik. Sredi petka je potem Ircu le uspelo prevzeti vodstvo, ki ga je zadržal do sobotne 13. preizkušnje. Toda nekaj napak in predvsem povsem delaminirane pnevmatike z žeblji, so ga stale prednosti, ki jo je moral dokončno predati Tanaku.
Sicer se je zgodba kasneje ponovila tudi Estoncu, ki pa je vendarle uspel zadržati vodstvo. Še najbolje jo je zaradi čudaških Pirellijevih pnevmatik odnesel dotlej tretji Espeka Lappi, ki je odletel v snežno bankino na zadnjem zavoju in izgubil nekaj dragocenih minut, preden so ga rešili gledalci.
Hyundaieve ponesrečene rošade
Tanakov nedeljski jutranji napad je vodstvo le še povečal, Breenu je menda ponagajal še hibridni pogon, in ko je bilo jasno, da je napad na prvo mesto preveč tvegan, so se pri Hyundaiu odločili, da Neuvilllu, ki je pred tem uspel prehiteti Rovanpero v boju za tretje mesto, omogočijo nekaj dodatnih točk. Zato je Martin Jarveoja oddal karton v časovni kontroli minuto kasneje in posadka je dobila 10 sekund pribitka. Če bi šlo vse po sreči, bi Neuville končal kot drugi, Breen (ki ne bo odpeljal vseh relijev) pa tretji. Pa je Belgijec napravil napako na zadnji HP in vseeno končal kot tretji. Kako že pravijo - "karma je ..."
V ozadju je nerazpoloženi prvak Rovenapra, ki je še lani dobil ta reli, ostal kot najboljši voznik Toyote na četrtem mestu, njegov kolega v ekipi Elfyn Evans pa je hitro naredil napako, se zavrtel in ni več našel stika z vodilnimi. Tretja Toyota Yaris, ki jo je vozil Katsuta, je bila eden redkih dirkalnikov Rally1, ki niso končali relija.
WRC2: Solberg našel zmagovalni ritem
V drugi ligi dirkalnikov WRC2 je Oliver Solberg po dolgem času pokazal, da je sposoben odpeljati v zmagovalnem tempu. Nadzoroval je falango hitrih tekmecev in suvereno dobil reli brez večjih napak. Prvak Lindholm, ki je izpustil reli Monte Carlo, je priznal, da dela preveč napak, Hutunen se je boril s tehniko Hyundaia, nesojeni zmagovalec Monte Carla Grjazin je končal šele četrti. Solberg, ki je končal na skupno osmem mestu, je bil tako boljši od Veibyja in Pajarija. Dokaz več, da v tej kategoriji domače, skandinavske izkušnje nekaj veljajo.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"