Reli DP: Rally Maribor

Tomaž Kaučič ostaja favorit za letošnji naslov državnega prvaka v reliju. Po zmagi na hrvaški INI konec maja je zanesljivo zmagal tudi na domači dirki v okolici Maribora.

18. 7. 2007

Natančneje: zmagal je na dirki za slovensko prvenstvo, v skupnem seštevku pa je bil krepko pred njim Nemec Gassner, sicer stari znanec slovenskih cest. Nemec je začel odločno in si že v dopoldanskem delu relija privozil zadost­no prednost, da je do konca dirke le še nadzoroval dogajanje za seboj. Kaučič je začel počasneje in je kasneje priznal, da je dopoldan kar krepko zaspal, vendar pa se z zaostankom ni obremenjeval.

»Zame je pomemben predvsem rezultat za DP. Seveda bi rad zmagal tudi skupno, a rezultata za državno prvenstvo zaradi skupne zmage ne bom tvegal, « je pojasnil po dopoldanskem krogu hitrostnih preizkušenj, ko je imel za Gassnerjem že dobrih 20 sekund zaostanka. Obenem se je lahko veselil okoli 15 sekund prednosti pred največjim tekmecem v prvenstvu Darkom Peljhanom, temu pa sta za vrat dihala Klemenčič in Jezeršek.

V Diviziji 3 je Bratina s Citroënom C2 zlahka vodil, Eržen mu ni mogel slediti, ker je imel težave z motorjem, Petrič pa je izgubil veliko časa zaradi izleta v sadovnjak.

Najbolj tesno je bilo po pričakovanjih v diviziji 2, kjer so se za vrh ves čas tepli Kavčič, Jerman in Prezelj. Zadnji je imel nekaj težav z izbiro gum, Jerman je šel za hip s ceste, Kavčič pa tokrat ni imel podobnih težav. V diviziji 1 je po petih HP rahlo presenetljivo vodil Rome pred Štucinom, Lampe pa je na tretjem mestu (zaradi prebite gume ter težav z diferencialom in volanom) že precej zaostajal.

Popoldanske preizkušnje Peljhanu niso najbolj ustrezale Še posebej tista v Avstriji je bila preprosto prehitra, Darko pa je tudi priznal, da mu res hitre HP ne ‘ležijo’ in da na njih ponavadi izgublja. Kaučičeva prednost je tako rasla, Idrijcu pa se je začel nevarno približevati Klemenčič, ki je bil vse hitrejši. Peljhan je imel nato težave z zavorami, potrebna je bila zamenjava vseh kolutov, a se mu po osmi HP Klemenčiča ni bilo več treba bati, saj je Mitja dirko končal na strehi.

Nekaj težav z zavorami je imel tudi Jezeršek, ki pa si je po odstopu Klemenčiča pridirkal zanesljivo tretje mesto za DP. Sledila sta mu Rihtar in Cilenšek, prvi je navduševal z agresivno vožnjo na makadamu, Tomi pa z najdaljšimi in najvišjimi skoki na dirki. Ponovno je razo­čaral Rok Turk, ki s sicer konkurenčnim Peugeotom 206 S1600 ne najde tempa, ki bi ga obdržal pred precej manj zmogljivimi dirkalniki.

In medtem ko v diviziji 3 Bratina ni imel težav priti do zmage, se je v diviziji 2 bil boj do zadnjega metra relija. Na popoldanskih HP je iz boja za vrh najprej izpadel Prezelj, saj je na hitrih HP njegova Fiesta ST preprosto prešibka. Tako sta boj za zmago na zadnjih HP odločila Kavčič in Jerman. Ker je na predzadnji preizkušnji preluknjal gumo, je Jerman izgubil nekaj sekund, enako pa se je na zadnji HP zgodilo Kavčiču, ki je izgubil še nekaj več časa in zmago.

V najšibkejši diviziji na popoldanskih HP Rome ni mogel slediti tempu, ki ga je narekoval Štucin. Felicija je tokrat zdržala vse napore in Štucin si je do konca nabral kar dve minuti prednosti. Po odstopih in težavah nekaterih hitrejših si je tretje mesto priboril Miha Prek, ki ostaja v vodstvu točko­vanja te divizije, vodilni v skupnem seštevku pa še vedno ostaja Kaučič. A sezona je šele na polovici, po mesecu in pol premora se bo nadaljevala konec avgusta v Ajdovščini in na vrhu se lahko še marsikaj spremeni.

Vsaj ena sprememba pa je že skoraj stoodstotna: Kaučič se bo iz Impreze presedel v Lancerja. Ta je sicer hitrejši, a manj zanesljiv. Lahko to dejstvo premeša karte na vrhu točkovanja? Do konca oktobra, ko se konča sezona, bo še zanimivo . .

Rezultati:

1. Gassner/Thannhauser (Mitsubishi Lancer Evo9) 1.17:58, 2

2. Kaučič/Zorenč (Subaru Impreza WRX STI) + 41, 9

3. Peljhan/Kacin (Mitsubishi Lancer Evo9) + 1:00, 3

4. Jezeršek/Potočnik (Mitsubishi Lancer Evo9) + 1:50, 8

5. Rihtar/Rojšek (Mitsubishi Lancer Evo5) + 1:50, 8

14. Bratina/Mrak (Citroën C2) + 6:23, 5***

16. Jerman/Tonejc (Peugeot 206 RC) + 6:58, 7**

29. Štucin/Rehar (Škoda Felicia) + 12:59, 2*

***zmagovalec divizije 3 **zmagovalec divizije 2 *zmagovalec divizije 1

Dušan Lukič, foto: Saša Kapetanovič, Gregor Osredkar