Dramatično in napeto je bilo na največjem in najpomembnejšem slovenskem reliju. V Novi Gorici jo je servo volan zagodel prvakoma Turku in Kacinovi, vodilna posadka v prvenstvu Grossi - Berlot pa se je iz ozadja prebila do zmage za domače prvenstvo. Skupno zmago je (po Turkovem odstopu) odnesla madžarska dvojica Laszlo - Berendi.
Reli, ki je štel tudi za nekaj mednarodnih dirk, je FIA izbrala tudi za tekmovanje mladih talentov Fia Rally Star, tako da je bila mednarodna zasedba več kot pisana. Tudi več kot 90 posadk na štartu je bila dobra popotnica za največji slovenski reli, ki že nekaj let pomeni v dirkaškem krogu tisto, kar je bil nekoč Saturnus.
Sveža imena, ki si jih velja zapomniti
Res velikih imen letos sicer ni bilo, toda velja si zapomniti nekaj ime mladeničev in mladenk, ki se kalijo v tej zgodbi. In skupno tretjeuvrščeni Estonec Romet Jurgenson je zagotovo eden od njih (pa morda še Avstralec Taylor Gill in Poljak Hubert Laskowski). S Fordovo Fiesto Rally3 je bil tesno skupaj z mnogimi izkušenimi vozniki s tehnično in na papirju močnejšimi in hitrejšimi avtomobili (pol minute kazni za princa von Thurn und Taxisa mu je sicer pomagalo do stopničk). No, do skupne zmage je (po Turkovem odstopu) prišla madžarska dvojica Laszlo - Berendi (Škoda Fabia Rally2) pred posadko Gassner Jr.-Mayrhofer (Hyundai i20 R5).
Turk in Grossi?
Toda oči slovenske javnosti so bile bolj uprte v dvoboj favoritov za zmago in seveda prvenstvo. Že na drugi HP se je zdelo, da se bosta Turk in Kacinova le malo bolj resno sprehodila do zmage. Grossi in Berlotova sta namreč prebila pnevmatiko, jo zamenjala in tako padla daleč na začelje, celo na 40. mesto. In potem začela odločen boj za vrnitev med najboljše in za preboj to potrebnih točk. Ko je že vse kazalo, da bi se lahko gledalci začeli nadejati skupne zmage s slovensko posadko (Turk je vodil za dobre pol minute), je odpovedal servo volan na Hyundaiu državnega prvaka, kar še ni bilo tako usodno, toda popravilo se je zavleklo in zaostanek bi bil preprosto prevelik.
Grossi naprej, zimzeleni Peljhan in hitrejši Zrinski
Po odstopu posadke Turk - Kacin je dolgo vodil vedno hitri veteran Darko Peljhan s sovoznikom Matejem Čarom (VW Polo Proto), na drugem pa sta bila dolgo Mark Škulj in Pia Šumer, daleč najhitrejša z dirkalnikom s prednjim pogonom (Opel Corsa Rally4), ki pa sta morala šele tik pred koncem relija priznati premoč Alešu Zrinskemu in Roku Vidmarju (Škoda Fabia Rally2). Toda Grossi je hitro zmanjševal zaostanek za vodilnimi in tri preizkušnje pred koncem - posadke so jih morale prevoziti kar 15 v skupni dolžini 150 kilometrov - sta bila Grossi in Berlotova že trdno v vodstvu slovenskega prvenstva.
V zadnjih dveh relijih (Dolina Soče in Idrija) je skupaj na voljo še 60 točk in Rok Turk bo moral zdaj nadoknaditi 42 točk razlike, če želi zadržati svoj naslov, saj ima tri zmage in dve ničli, proti Grossiju, ki ima dve zmagi in tri druga mesta.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del