Najbolj se boji sipin, o načrtih in napovedih končnih uvrstitev pa še ne želi govoriti.
Sebastien Loeb je pred časom napovedal, da se znova vrača v svet relija, kamor zaradi pozno sprejete odločitve ne prihaja s Peugeotom, temveč v ekipo Hyundaia. Kljub temu pa s Peugeotom ostaja v dobrih odnosih, saj se bo letos z dve leti starim dirkalnikom 3008DKR znova podal na reli Dakar, že četrtega po vrsti. Letošnja dirka se sicer začne v nedeljo, 6. januarja, prvič pa bo potekala izključno po sipinah južnoameriškega Peruja.
O tem, kako se bo preizkušnje po lanskem odstopu lotil letos, je priljubljeni Seb spregovoril za spletni portal Autosport, kjer je dejal, da ga najbolj skrbijo peščine. »Kako se bom lotil sipin? Ne vem, to je še vedno problem. Z njimi se moramo spoprijeti ponižno, ob tem pa imeti v mislih, da je naš cilj prečenje, in ne ostati v njih,« je dejal Loeb, ki se bo dakarskega relija kot vedno lotil s pomočjo navigatorja Daniela Elene.
Priprav se (preveč) sproščene
A čeprav se zaveda, da je treba biti čez sipine previden, pa hkrati ve, da bo to težko zaradi narave dirkalnika. »Dirkamo z avtomobili, ki ne dovoljujejo pretiranega zmanjševanja hitrosti med vožnjo prek sipin, saj se v tem primeru lahko pogreznejo v pesek; treba je obdržati zalet in sprejemanje pravilnih odločitev pogosto ni ravno lahko.«
Loeb se bo torej preizkušnje lotil z dve leti starim dirkalnikom Peugeotom 3008DKR (istega leta je na reliju osvojil svojo najboljšo uvrstitev, drugo mesto), a tokrat ne pod okriljem tovarniškega moštva, ampak z moštvom PH Sport, katerega glavni pokrovitelj je Red Bull. Odsotnost tovarniške podpore pa pravzaprav dojema kot olajšanje. »S posameznimi situacijami se spoprijemamo po svoje, za nami ne stojijo proizvajalec in s tem povezane omejitve ter prednosti. Vzdušje je sproščeno, res pa je, da se na dirko ne moremo pripraviti tako kot nekoč.«