Letošnje državno prvenstvo v krožnih hitrostnih dirkah se je začelo z novim pokroviteljem in na novi stezi.
Avtoklubu Lamko, ki zadnja leta uspešno (in edini) skrbi za preživetje slovenskega dirkanja na stezah, se je uspelo dogovoriti z ministrstvom za obrambo (in po dolgih pogajanjih tudi z nadležneži iz vasi Skopice, ki se jim je zdelo, da jih bo nekaj uric dirkanja na leto spravilo ob zaslužen počitek) za uporabo vojaškega letališča v Cerkljah.
Slaba dva kilometra dolga steza je bila na nekaterih mestih sicer precej neugledno omejena z balami sena (ki niso bile niti primerno prebarvane), a vseeno lahko organizatorjem le čestitam, da so pod streho spravili dirko, ki je štela tudi za centralnoevropsko consko prvenstvo. Tako smo lahko na startu videli tudi nekaj zanimivih dirkalnikov iz tujine, največ pozornosti pa je bilo seveda namenjene domačim tekmovalcem.
Na žalost na startu ni bilo Zdeneta Robide z novim, 350-'konjskim' Leonom, saj je avto le dan pred dirko odpovedal poslušnost. Smo pa bili priča zanimivim dvobojem v diviziji 2, v kateri sta se za vrh udarila predvsem Andraž Hribar s Cliom RS ter Igor Dekleva s pokalnim Cliom. Slednjih je bilo na startu že pet, organizatorji pokala pa pravijo, da jih bo naslednjič še več.
Prvo dirko je po odličnem startu v D2 dobil Andraž Hribar, pred Deklevo pa se je uspelo pririniti še Hrvatu Danu Lipuščaku (tudi s pokalnim Cliom). Drugo dirko, v nedeljo, je po slabšem začetku Hribarja dobil Dekleva, zmagovalec sobotne dirke pa se je (z nekaj lepimi prehitevanji) na koncu le prebil na drugo mesto. V diviziji 1 je bil na sobotni dirki najhitrejši Zoran Poglajen, a ker se je izkazalo, da je njegov avto prelahek, so ga diskvalificirali, zmagal pa je Marjan Nagode, ki je uspeh ponovil tudi v nedeljo.
Še največ graje na dirki so si zaslužili dirkači hrvaškega pokala Polo, ki so se po drugi dirki celo stepli, in pa kup sodnikov ob stezi, ki niso vedeli, čemu se uporabljajo raznobarvne zastavice, ki niso opazili prehitevanja pod rumeno zastavo (ne le enkrat), ki zaostalim za krog niso mahali z modro zastavico, so to pa počeli dirkačem, ki so se s tekmeci borili za mesto ? skratka, njihovo obnašanje je bilo obupno. Zveza pa (seveda) nič . .
Srečno, Dare
Senco nad uspešen dirkaški konec tedna je v nedeljo vrgel srčni infarkt, ki ga je na dirkališču doživel trenutni ‘oče’ slovenskega krožnega hitrostnega dirkanja (in direktor dirke) Dare Dubarič. Novice iz bolnišnice pravijo, da je bilo zdravniško posredovanje uspešno in da bo Dubarič okreval, pri Avto magazinu pa mu seveda želimo čim hitrejšo dirko do zdravja.
Rezultati:
1. dirka, D1:
1. Nagode (MG ZR 105) 23 krogov; 2. Perdec (Renault Clio); 3. Virant (Suzuki Swift); 4. Kosmač (Fiat Seicento); 5. Koder (Zastava Yugo)
vsi ? 1 krog
1. dirka, D2:
1. Hribar (Renault Clio RS) 26 krogov; 2. Lipuščak (Renault Clio Cup) +2, 053; 3. Dekleva (Renault Clio Cup) +3, 601; 4. Bravec (Renault Clio Cup) +11, 100; 5. Marinšek (Alfa 147) +11, 261; 6. Fabijan (Renault Clio Cup) ? 1 krog, 7. Skrbinšek (Peugeot 206) ? 2 kroga
2. dirka D1:
1. Nagode 23 krogov; 2. Poglajen (Suzuki Swift) +17, 179;
3. Virant -1 krog; 4. Perdec ? 2 kroga; 5. Kosmač ? 3 krogi
2. dirka D2:
1. Dekleva 26 krogov; 2. Hribar +0, 988; 3. Lipuščak +9, 876; 4. Baran (Renault Clio Cup); 5. Bravec, oba ? 1 krog; 6. Bužga (Renault Megane); 7. Skrbinšek, oba ? 2 kroga.
Dušan Lukič, foto: Saša Kapetanovič