Prepričljiva predstava mladega prvaka, (spet) smola Tanaka, presenetljivo hiter Neuville ... To so poudarki relija, ki bo šel v anale kot eden najbolj predvidljivih doslej.
Prav tovrstne predstave, ki sicer jasno kažejo na premoč kombinacije Rovanpera-Toyota, so tisto, česar si za popularnost relija na svetovni ravni organizator in promotor verjetno res ne želita. Vsaj upam, da ne. Kar kakor koli je Toyota trenutno v sedmih nebesih zaradi novega naslova, ki se obeta mlademu Fincu pet relijev pred koncem (s 55 točkami naskoka), je tako predvidljiv in - roko na srce - dolgočasen izid vedno slaba popotnica za dvig popularnosti. Vidite paralelo z Red Bullom v F1? No, potem veste, o čem govorim ...
Toyota in Rovanpera (preveč) prepričljiva kombinacija
Ampak tako dramatično seveda ni, saj je reli vedno poln nekih drobnih dvobojev in zapletov, malih dram in velikih nesreč ...Tokrat je bilo vsega skupaj res bolj malo. Morda je tu le dvoboj za drugo mesto med Lappijem in Neuvillom, ki je presenetljivo vodil v petek. Ampak seveda - dvoboj za drugo mesto je pač - dvoboj za drugo. Gledalci in navdušenci želijo več, za pravo dramo se morata za prvo mesto boriti vsaj dve posadki, če ne že tri. No, tega tako in tako že dolgo nisem videl. In glede na okoliščine, še dolgo ne bom.
Sezona je dosti obetala, a ...
Sezona je veliko obetala, predvsem zaradi prestopa Tanaka k M-Sportu, ki je dobil vrhunskega voznika. In začimbe za dobro dramo so tu: 'underdog' (v obliki M-Sport Forda), ki se bori za presenečenje z dvema gigantoma - Toyoto in Hyundaiem. No, dobili smo bolj malo ... Tanak je razen ene zmage prevečkrat postal žrtev tehničnih napak in pomanjkljivosti. Kar bi sam pripisal dejstvu, da je po dolgem času prvi, ki iz Pume Rally1 res želi in predvsem zmore potegniti več kot posadke pretekle sezone. Če bo muhasti Tanak zdržal to sezono, bo Puma zagotovo konkurenčnejši dirkalnik. Upam.
Prva A in prva B liga
Estonec, ki je tokratni reli tako rekoč končal že pred začetkom zaradi menjave motorja in posledično petminutne kazni, je zagotovo edini, ki lahko (srednjeročno) resno ogrozi Rovanpero na prestolu. Poleg malce vroče-hladnega Neuvilla in morda še Lappija, ki se šele 'ogreva'. Vse druge tovarniške voznike oziroma posadke bi sam raje uvrstil v prvo B ligo.
Pa če se vrnem še malo na začetek - takšni reliji, kjer vse tovarniške posadke pridejo do cilja in kjer je zmagovalec znan po prvi tretjini relija, ostali pa so le protagonisti, zagotovo ne prispevajo k popularnosti, pregovorni nepredvidljivosti, dramatičnosti in razvoju športa. Še dobro, da se občasno vrne Seb Ogier iz svoje delne upokojitve, da malo razmiga svoje mlajše kolege. Mimogrede - samo letos je ta 'upokojenec' zmagal že trikrat ...
Ampak samo Ogier seveda ni dovolj (če bi le uspeli prepričati še Loeba za kak nastop - morda pa, glede na to, da mu je Lancia Delta Evo-e za relikros pogorela) za dvig popularnosti in prepoznavnosti. FIA in promotor imata kar nekaj dela in relativno malo časa.
Preberite še: Formula 1, Madžarska, komentar Andraža Zupančiča: 35-letni rekord je izboljšan, Verstappen enkrat zmagal, a dobil »dva pokala«
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj