Za prevoz zdravstvenega osebja bo medtem skrbel prav poseben Aston Martin DBX.
71. sezona formule 1 je tik pred vrati, saj bodo dirkalniki prvič zagrmeli že prihajajoči vikend, ko bodo v Bahrajnu potekala prva uradna testiranja letos. Hkrati pa bo letošnja sezona nekoliko prelomna tudi zaradi velike novosti v voznem parku. Pri tem pa nimamo v mislih kakšne nove ekipe. Britanska avtomobilska znamka, ki bo sicer letos formalno zamenjala ekipo Red Bull bo namreč prvič doslej v seriji delovala tudi kot dobavitelj varnostnih avtomobilov oziroma vozil zdravstvenega osebja.
Po tem, ko smo več kot dve desetletji v tej vlogi spremljali izključno vozila znamke Mercedes-Benz, si bosta namreč, kot smo pred časom že poročali, to vlogo sedaj obe znamki delili med seboj. Bernd Mayländer bo tako poleg Mercedes-Benza AMG GT kolono dirkalnikov, ko bo to potrebno po dirkališču vodil z danes predstavljenim Aston Martinom Vantage.
Avtomobil, ki bo imel pod motornim pokrovom v osnovi enak štirilitrski osemvaljni motor kot omenjeni nemški športni so sicer pri Aston Martinu nekoliko 'obdelali' in tako bo sedaj namesto 510 ponujal 535 'konjev' oziroma 393 kilovate moči. Hkrati je bil avtomobil, ki sicer služi tudi kot osnova za dirkalnik razreda GT3, deležen aerodinamičnih sprememb, vključno z zadnjim in s sprednjim usmernikom zraka, ki doda 60 kilogramov potiska k tlom pri hitrosti 200 kilometrov na uro; poleg tega pa še sprememb na vzmetenju, krmilnem mehanizmu ter ojačitev karoserije.
Ob ponesrečencu še pred prihodom na kraj nesreče
Vantage bo v nasprotju z AMG-jem odet v prepoznavno dirkaško zeleno barvo, kakršna bo krasila tudi dirkalnik britanskega moštva v seriji, nad vozilom pa je navdušen tudi Mayländer, ki je navdušen nad tem, da se Aston Martin vrača na dirkališča, hkrati pa je prepričan, da enako čutijo tudi ljubitelji tekmovanja.
Kot rečeno pa bo Aston Martin dobavil tudi vozilo medicinskega osebja. To vlogo bo opravljal križanec DBX, ki je bil prav tako deležen nekaterih sprememb. Sicer serijskemu vozilu so namreč odstranili zadnje sedeže in jih nadomestili z dvema školjkastima sedežema s šesttočkovnimi varnostnimi pasovi – enim namenjenim dirkačem, ki bi potrebovali prevoz do garaž. Hkrati bo avtomobil opremljen z zaslonom, na katerem bo potekal prenos dirke in pa zaslonom s prikazom biometričnih podatkov o dirkačih, preko katerih bodo lahko spremljali stanje morebitnih ponesrečencev v času od nastanka nesreče do prihoda na kraj trčenja. Senzorji za posredovanje teh podatkov bodo sicer vgrajeni v dirkačeve rokavice.
Preberite še:
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere