FIA Rally Star je največji projekt mednarodne avtomobilske zveze FIA, s katerim naj bi v naslednjih nekaj letih po vseh celinah promovirali avtomobilski šport in med mladimi iskali naslednike današnjih zvezdnikov.
Kmalu se bo začelo zares. Potem ko so ta projekt napovedovali kar nekaj časa, zdaj po svetu že potekajo prvi nacionalni izbori, ki jih izvajajo nacionalne panožne zveze – kmalu torej tudi pri nas. Začelo se bo torej z izbori na državni ravni, potem se bo nekaj najboljših iz vsake države pomerilo med seboj na tako imenovanih celinskih finalnih izborih.
Sedem najboljših, šest zmagovalcev (in vsaj še eno dekle), se bo potem lahko udeležilo posebnega šolanja in treningov (testiranje vseh podlag, odnosi z mediji, mehanika, fizične in psihične priprave, tečaji angleščine …), ki jih bo posebej zanje organizirala FIA. Odpeljali bodo tudi šest relijev z dirkalniki WRC3 in naposled izbrali štiri najboljše (in spet eno žensko), ki bodo odpeljali celo sezono v kategoriji WRC Junior. Če bo kateremu od voznikov oziroma posadk uspelo zmagati, FIA obljublja sponzorirano sezono v WRC2!
Obetavna shema torej, ki ima seveda tudi nalogo dvigniti prepoznavnost in popularizacijo tega športa med mladimi po svetu, saj je starostno okno postavljeno med 17 in 26 let. Takšnega projekta oziroma projekta v tolikšnem obsegu v zgodovini FIA še ni bilo, saj pričakujejo, da bo v prvem krogu sodelovalo okoli 100.000 voznikov z vsega sveta, v drugem krogu pa 900.
Vsekakor je to najcenejša in najbolj preverjena možnost sodelovanja ter seveda tudi uspeha, predvsem pa korak do profesionalno vodenega razvoja v avtomobilskem športu. Skozi podobne izbore so se do vrha prebili tudi Sebastien Loeb, Sebastien Ogier, Thierry Neuville in Ott Tanak.
Nacionalni koordinator projekta pri nas je Miran Kacin, ki pravi, da se bodo izbori začeli konec aprila ali začetek maja, konec maja, po trenutnem pogramu pa bo junija bo evropski finale, ob koncu leta celinski. Prijavljeni vozniki se bodo morali pomeriti v digitalni verziji relija (WRC9), torej na simulatorju, seveda pa bo mogoče sesti tudi za volan in odpeljati neke vrste slalom, ki je oziroma bo globalno identičen za vse sodelujoče.
Kacin je še dodal, da bodo vse podrobnosti objavljene na spletni strani zveze AŠ2005, kjer se bo mogoče tudi prijaviti. »Ob prijavi bo treba plačati minimalno prijavnino, toda ne pozabite – tudi Seb Ogier, ki je zmagal na podobnem francoskem izboru, je nekoč dejal, da je bilo to 20 najbolje vloženih evrov v njegovem življenju!«