Mariborčan bo nastopal v drugem od treh dirkalnikov ekipe Team Redline, kljub temu pa ne skriva visokih ciljev, ki so si jih postavili v ekipi.
Začetek prve letošnje dirke za 24 ur Le Mansa je že skoraj pred vrati. Start dirke je namreč predviden 13. junija ob 15. uri po lokalnem času in tekmovalci so že močno vpeti v fazo priprav nanjo – v treninge in testiranja – pri čemer pa bo letošnja junijska dirka za 24 ur Le Mansa nekoliko drugačna. Medtem ko so se organizatorji odločili za organizacijo prave dirke šele v septembru, pa bo junija, kot načrtovano, vseeno potekala virtualna dirka, ki pa bo letos zaradi spleta okoliščin še nekoliko bolj zanimiva.
Zaradi prestavitve prave dirke in odpovedi drugih oblik avtomobilskih dirk se bodo namreč virtualne različice tekmovanja letos udeležili tudi nekateri najbolj znani obrazi dirkaškega sveta: Max Verstappen, Lando Norris, Stoffel Vandoorne, Bruno Senna, nekdanji dirkač formule 1 Olivier Panis in pa tudi zmagovalec prave dirke leta 2016, Neel Jani. No, dirka pa bo letos še nekoliko bolj zanimiva zaradi našega Kevina Siggyja. Po petih letih nastopanja v kategoriji LMGTE bo namreč letos prvič nastopil v najvišjem razredu LMP2.
Kot član ekipe Jota Team Readline si bo Mariborčan tako dirkaški stolček v virtualnem dirkalniku Oreca 07 LMP2 (s kakršnim bodo nastopali vsi dirkači v najvišji konkurenci) delil s še enim virtualnim dirkačem, Rudyjem Van Burnom, in pa 'pravima' dirkačema, Antoniom Felixom da Costo ter Felixom Rosenqvistom, za katerega pravi, da bo močno orožje ekipe predvsem zaradi dejstva, da živi v ZDA in bo tako lažje kot evropski del ekipe nastopal v času, ko bo v Evropi noč. Pravila namreč zahtevajo, da sta v ekipi vsaj dva dirkača z dirkaško licenco organizacije FIA.
Sicer pa se dirkači na legendarno dirko pripravljajo še nekoliko bolj intenzivno kot po navadi: »Treniram več kot za običajne dirke, ob tem pa poskušam naenkrat odpeljati čim večje število krogov. Sicer pa se trenutno najbolj ukvarjamo s tem, kako čim bolj optimalno uporabljati gorivo in biti čim bolj varčen s pnevmatikami. Govori se namreč, da bodo te na dirki še mehkejše, zaradi česar se bomo morda odločili za drugačno gumo,« je pojasnil Siggy.
Selitev v pravi dirkalnik?
Sicer pa so letošnje priprave zanj še nekoliko drugačne zaradi prestopa v razred LMP2. Dirkalniki elitnega razreda so namreč od tistih nekoliko nižjega ranga precej hitrejši, hkrati pa se povsem drugače obnašajo tudi na dirkališču. Ob tem priznava, da se bo moral nanj še nekoliko privaditi, vseeno pa računa na to, da bo njegovi ekipi Jota Team Redline uspelo priti vsaj med prvo trojico, z nekaj malega sreče pa celo ugnati tudi favorite, Team Redline z Maxom Verstappnom in soustanoviteljem ekipe, Atzejem Kerhofom, na čelu.
Sicer pa je pred Kevinom le nekaj dni pred preizkušnjo v Le Mansu (kjer je doslej kot najboljšo uvrstitev dosegel tretje mesto v svojem razredu) še ena pomembna preizkušnja, finale Porschejevega Boot campa, kjer se bo osmega in devetega junija pomeril na dirkališču v Salzburgu. Zmaga na omenjeni dirki bi mu namreč prinesla prosto mesto v dirkalniku Porsche Cayman GT4 v Porschejevi lastni dirkaški seriji v prihodnji sezoni.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del