Rado Raspet, podjetnik in (občasni) dirkač je na volilni skupščini tesno premagal Toneta Anderliča, prvega predsednika zveze.
Dobra volilna udeležba in nov predsednik zveze AŠ2005 sta glavna poudarka volilne skupščine, hkrati z novim predsednikom pa zelo verjetno tudi kar nekaj svežega vetra v zvezo, ki praznuje 20. obletnico obstoja.
Raspet je sicer občasni dirkač, ki sporadično nastopa v vseh disciplinah že od leta 2002, sicer pa je uspešen podjetnik, ki se s svojim podjetjem iz Cerknega ukvarja z gradbeništvom, peskokopom in betonarno. V svojem programu je Raspet izpostavil predvsem delo na področju marketinga in boljšo komunikacijo z mediji, rešitev situacije na dirkališču v Gaju…
»Moj cilj je predvsem ustvariti sodobnejšo in prepoznavno zvezo, ki bo hkrati bolj moderna in se bo sposobna odzivati na potrebe časa,« pravi Raspet, ki dodaja še, da se bo s področjem marketinga in odnosi z mediji sprva ukvarjal kar sam. »Zavedam se, da je medijska prepoznavnost ključna za boljše delo, prepoznavnost in seveda tudi za pridobivanje sponzorskega denarja, zato je to ključno področje. Povedano bolj enostavno – če si medijsko neprepoznaven, te preprosto ni!«
Na volilni skupščini včeraj v Ljubljani je imel sicer Anderlič le enega protikandidata, za mesto direktorja je bil le en kandidat (prvi direktor, Dagmar Šuster), ob tem je bilo še 22 kandidatov za upravni odbor zveze AŠ2005. Raspet pravi, da bo seveda sčasoma (in v dogovoru s Šusterjem) skušal najti mlajšega in hkrati izkušenega direktorja – a zatrjuje, da se bo Dagmar Šuster, ki je vendarle napolnil 76 let, umaknil, ko bo pravi trenutek.
»Okoli tega sva se z Dagmarjem pogovarjala in sam mi je zatrdil, da je tudi njegov cilj, umakniti se takoj, ko bo uredil še nekaj tekočih in zadev in bo pred vrati pravi kandidat,« poudari novi predsednik.
Raspet sicer prevzema vodenje AŠ2005 v zapletenih časih, ko se sezona zaradi koronavirusa ni še niti začela (11. julija bo sicer v Velenju prvi reli), ko mediji počasi a vztrajno obračajo hrbet avtomobilskemu športu, denarna sredstva usihajo (tudi zaradi težav v gospodarstvu), projekt edinega dirkališča /vadbišča Gaj pa pravzaprav ni še niti povsem zaživel, ko je moral že zapreti vrata, nejgova prihodnost pa je precej negotova.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj