S svojo 60. zmago na relijih za svetovno pvenstvo je postal Seb Ogier tudi najbolj uspešen voznik na portugalskem reliju, saj je zmagal kar - šeskrat! In s tem prehitel tudi legendarnega Finca Markku Allena. Tanak je prvič, odkar se je vrnil v tabor Hyundaija, lahko izzval vodilenga, toda ...
Ott Tanak je imel svoje trenutke in celo prevzel vodstvo, toda na njegovo smolo je bil bitko za zmago s serijskim zmagovalcem na tem reliju in osemkratnim svetovnim prvakom. Ki je resda delno v 'pokoju', toda Ogier je še vedno na vrhuncu svojih moči in z drugo zaporedno zmago letos je jasno pokazal, da bi se brez težav boril za naslov - če bi si to zaželel.
Ogier je imel dirko v rokah - po odstopu Rovanpere
Po odstopu Kalleja Rovanpere v soboto zjutraj in Evansovimi težavami je bilo jasno, da bo vsa teža Toyote padla na ramena Ogierja.
In Francoz je odlično izpeljal načrt, ki so mu ga zaupali. Japonsko znamko je popeljal do zmage, Ott Tanak, ki je zaostajal po sobotnem delu za slabih 12 sekund in si je želel zmage (toda že v nedeljo zjutraj je Francoz odgovoril z izjemnim časom in vodstvo pobvišal na 18 sekund), pa je potem ostal nemočen, pa vendar vesel, da je bil končno blizu zmagovalca.
Neuville tretji, toda s pmembnimi tolčkami za vodstvo v prvenstvu
Vodilni v prvnestvu, Belgijec Neuville (Hyundai) je lahko vesel tretjega mesta, za keterega se je dolgo boril v M-Sport Fordovimm Formauxom, ki počasi kaže svojo napredek. Na koncu je mladi Francoz venarle popustil in raje ohranil četrto mesto, kot da bi (spet) razbil dragoceni dirkalnik. In raje branil dragocene točke pred Sordom (Hyundai), ki je bil v dobro formi, toda na koncu se je vendarle zadovoljil s šestim mestom. Pred nesrečnim Evansom, ki je imel kup težav, imel pa jih je tudi njegov sovoznik, ki je pozabil zvzek z zapiski (radar) in tako bral zapiske s telefona. Verjetno bo portugalsko še najhitrje pozabil Katstua. Japonec iz ekipe Toyote je vodil v petek, potem pedal vodstvo prvaku, naposled pa zletel s ceste.
Nesrečni Rossel z dvema minutama pribitka
V drugi ligi prvenstva (WRC2) je bil ravno tako napeto in kaotično. Hitri Solberg (Škoda Fabia RS) je bil sicer prepričljiv v petek, toda v soboto je dodobra razbil svoj dirkalnik, le nekaj sto metrov od Rovanpere. Rossel (Citroen C3), vodilni v prvenstvu, je dobil kar dve časovni kazni in tako na koncu namesto zmage končal peti. Prvič je zmagal Solans (Toyota GR Yaris) pred McErleanom in Joono (oba Škoda FAbia RS). Bo pa Rossel zadržal vodstvo, saj Grijazin, ki je dobil reli, ni bil prijavljen v WRC2, točk pa nista odnesla niti nesrečni Solberg, niti Lopez in Greemith (vsi odstopili).
Preberite še: