WRC - spremembe in novosti (ki to niso več)

Toyota potrdila Esapekko Lappija in Seba Ogierja, pri M-Sport Fordu je Craig Breen tudi uradno. Oliver Solberg v WRC1

Od leve: Evans, Rovanpera, Ogeier in Lappi (foto: TGR) TGR
7. 10. 2021

Tik pred velikim finalom letošnje seozne, ki se bo morda raztegnil celo čez dva relija, so največje ekipe dokončno potrdile svoje posadke za drugo sezono. Velikih presenčenj pravzaprav ni, slutiti je bilo mogoče, kaj se bo zgodilo.

Morda je še najbolj zanimivo dejstvo, da se je dolgoletni sovoznik (skupaj sta bila od leta 2006) sedemkratnega prvaka Julien Ingrassia v ekipi Toyote odločil končati svojo kariero, medtem ko bo Seb vztrajal še eno leto z novim sovoznikom - vendar le na izbranih relijih. In v vmesnem času (govora je o štirih ali petih) ga bo nadomestil Esapekka Lappi, ki se vrača k Toyoti po odličnem rezultatu na domačih tleh. Drugo leto bo tako vse na plečih Elfyna Evansa in Kalleja Rovenapere.

Julienn Ingrassia

Pri Hyundaiju je zdaj jasno, da se je z odhodom Craiga Breena sprostilo mesto v tretjem dirkalniku WRC1, ki si ga bosta delila izkušeni Dani Sordo in mladi Oliver Solberg, ki velja za veliki up Hyundaijeve ekipe.  Seveda ostajata tudi Thierry Neuville in Ott Tanak.

Craig Breen

Svoj potencial bo lahko končno pokazal in dokazal Irec Craig Breen, ki se po dolgih letih spet vrača k Malcolmu Wilsonu v ekipo M-Sport Ford. Podpisal je dvoletno pogodbo in že v nekaj dneh bo začel s testiranjem nove hibridne Pume WRC1, ki jo je sicer skrivoma že preskusil v času relija Akropolis. Kot talent ekipe se bo moral še dokazati Adrien Formaux.