Ne, naslov ne pomeni, da bo WTCC, svetovno prvenstvo turnih avtomobilov, spremenilo ime. Pa čeprav bi ga, vsaj glede na rezultate zadnjega dirkaškega konca tedna v Estorilu, lahko. Namesto World bi lahko zapisali kar Iberian.
Dirka je bila namreč (z izjemo zmage Šveda Rickarda Rydella) v znamenju dirkačev in moštev z Iberskega polotoka. Po treningih in kvalifikacijah je sicer kazalo rahlo drugače, saj so bili v petek, ko je deževalo, v ospredju BMW-ji (z branilcem naslova Andyjem Priaulxom na čelu), na kvalifikacijah v soboto pa je šlo na stezi najbolje Chevroletom.
A suha, toda vetrovna nedelja je stvari postavila na glavo. Prvi udarec za moštvo Chevroleta je bil ta, da so tehnični komisarji po kvalifikacijah ugotovili, da ima Alain Menu, ki je sicer dosegel tretji najboljši čas, prazen gasilni aparat. Za 'nagrado' je moral na dirki starati povsem zadnji.
Nicola Larini, ki si je privozil najboljše startno mesto, pa je leteči start prve dirke izpeljal izjemno slabo in do prvega ovinka izgubil nekaj mest. Pravzaprav je imel še srečo, da se je potem pred njim nekaj dirkačev zapletlo v zvijanje pločevine. Prvi krog je tako končal na drugem mestu, za Rydellom, in tam ostal do konca dirke. Za njima se je povsem mirno vozil drugi Seatovec Yvan Muller, boj za četrto mesto pa je bil zelo zanimiv – na koncu ga je dobil Rob Huff s Chevroletom, osmo mesto in s tem najboljši startni položaj za drugo dirko pa si je pridirkal Španec Porteiro.
Kljub temu mu ni uspelo zmagati, saj se je domačin Tiago Monteiro že po dobrem krogu (malce na silo, toda brez večjih težav) prebil predenj, kmalu zatem pa je to uspelo tudi Priaulxu in nato še Yvanu Mullerju, ki je nato v dvoboju za drugo mesto ugnal Angleža in Seatu privozil dvojno zmago.
Ugibate, kje se je izgubil James Thompson (ki je načeloma vedno vpleten v najhujše boje na stezi) s Hondo? Pločevina njegovega Accorda je tokrat ostala nepoškodovana, saj je zaradi težav z novo evolucijo motorja (odpovedal je kar štirikrat, vsakič že po dveh ali treh krogih) svoj nastop končal že na jutranjem ogrevanju. Tokrat je šlo bolje Ladam, ki zdaj ustrezajo vsem pravilom, FIA pa jih je razvrstila med privatnike.
Van Lagen je Rusom pridirkal eno 15. mesto in prve točke v točkovanju privatnikov. In vodilni v skupnem seštevku, Gabrielle Tarquini? Ta konec tedna je bil zanj porazen, saj ni osvojil niti točke, Muller pa se mu je približal na vsega točko zaostanka. Toda že naslednji dirkaški vikend prvenstva WTCC čez slaba dva tedna v Brands Hatchu bo imel Tarquini precej lažji avto, Muller pa precej več 'kazenske' obtežitve.
Rezultati – WTCC Estoril
Rezultati prve dirke, 12 krogov:
1. Rickard Rydell (SEAT Leon TDI) 12 krogov
2. Nicola Larini (Chevrolet Lacetti) +0, 816
3. Yvan Muller (SEAT Leon TDI) +8, 160
4. Rob Huff (Chevrolet Lacetti) +10, 681
5. Jordi Gene (SEAT Leon TDI) +12, 316
6. Andy Priaulx (BMW 320si) +12, 605
7. Tiago Monteiro (SEAT Leon TDI) +13, 667
8. Felix Porteiro (BMW 320si) +13, 847
Rezultati druge dirke, 12 krogov:
1. Tiago Monteiro (SEAT Leon TDI) 12 krogov
2. Yvan Muller (SEAT Leon TDI) +2, 635
3. Andy Priaulx (BMW 320si) +2, 921
4. Felix Porteiro (BMW 320si) +3, 578
5. Rob Huff (Chevrolet Lacetti) +4, 028
6. Nicola Larini (Chevrolet Lacetti) +4, 466
7. Jorg MULLER (BMW 320si) +6, 242
8. Rickard Rydell (SEAT Leon TDI) +7, 495
Vrstni red voznikov:
1. Gabriele Tarquini 58
2. Yvan Muller 57
3. Rickard Rydell 48
4. Andy Priaulx 43
5. Rob Huff 36
Dušan Lukič, foto: WTCC