Ko smo o novi Mazdi6 pisali prvič, smo poudarili: najprej le limuzinska različica z bencinskimi motorji, šele kasneje petvratna različica, kombi in dizelski motorji. In ta kasneje je zdaj.
Pravzaprav se je kar težko odločiti, katera novost je pomembnejša: kombijevska različica karoserije ali dizelski motor. A ker bo motor seveda pomenil tudi velik plus za prodajo preostalih dveh karoserijskih različic (tako že znane limuzinske kot nove kombilimuzinske), začnimo pri njem. Gre za že preizkušeno tehnologijo, ki je zaradi okoljevarstvenih zahtev le nekoliko dodelana. Namesto dosedanjih 143 ‘konjev’ jih zdaj zmore 140, so se pa zato nekoliko zmanjšale poraba in emisije CO2. Zanimivo je, da v ponudbi ni več šibkejše, 120-‘konjske’ različice.
Seveda bodo ta dizel in tudi drugi bencinski motorji v ponudbi, torej 1, 8- in dvolitrski, ki zdaj (s prilagodljivim krmiljenjem ventilov in sesalnim sistemom s spremenljivo dolžino) zmoreta 120 oziroma 147 ‘konjev’ (in imata v osnovi pet- oziroma šeststopenjski menjalnik, pri močnejšem si je mogoče za doplačilo zaželeti petstopenjsko avtomatiko), ter 2, 5-litrski, ki je s 170 ‘konji’ trenutni vrh motorne ponudbe v novi Mazdi6, na voljo v vseh karoserijskih različicah.
Limuzinski različici se je zdaj pridružila še petvratna kombilimuzina (v Sloveniji se bo prodajala pod oznako Mazda6 Sport), še bolj zanimiva za naš trg pa bo seveda kombijevska različica (torej Mazda6 Sport Combi), ki se lahko pohvali s posrečeno obliko zadka in z osnovnimi 519 litri prtljažnika. Tega je ob popolnoma zloženih zadnjih sedežih (tudi tu je v igri sistem Karakuri, saj je sedeže mogoče podreti z le enim gibom, pod dnom prtljažnika pa je še dodaten prostor) celo za razredno vrhunskih 1.751 litrov.
Obe karoserijski različici bosta pri nas na voljo od aprila, enako pa velja za dizelski motor. V primerjavi z enako motorizirano in opremljeno limuzinsko različico je Mazda6 Sport dražja za 500, Sport Combi pa za tisočaka evrov. Tisoč evrov je tudi razlika med ceno (spet enako opremljenega in v enaki karoseriji) dvolitrskega bencinskega in dizelskega motorja.
Dušan Lukič, foto:? tovarna