Drugo prenovo aktualne generacije Mazde6 težko označimo za klasični 'facelift', ker je videz zgolj minimalistično prečiščen. Modernizacija je beseda, ki se najbolje poda novinki.
Potem ko so pri Mazdi predstavili oblikovalski jezik KODO, sploh pa pozneje, ko je sledilo splošno odobravanje med kupci, smo se navadili, da so vse poznejše vizualne spremembe pri sicer dokaj pogostih prenovah precej minimalistične. Tudi tokratna osvežitev prinaša prečiščen slog v znamenju reka 'Manj je več', in sicer se ponaša s spremenjeno masko ter nekoliko bolj strmo padajočim nosom oziroma z umetno podaljšanim pokrovom motorja (podoben oblikovalski 'trik', kot ga poznamo že pri CX-5).
A tu se tudi konča smisel zgoraj omenjenega reka, kajti vse druge izboljšave na Mazdi6 so storjene v korist modernizaciji ter približevanju premijskemu razredu. Tako je predvsem notranjost precej posodobljena in obogatena. Tu mislimo predvsem na izbiro materialov in kakovost izdelave. Dober dokaz je to, da se nam je že ob prvem stiku z avtomobilskim tepihom noga pogreznila kakšen centimeter globlje. Vse pa je bilo jasno pozneje, ko smo zaprli vrata, prižgali motor in zaznali – tišino. Ja, pri Mazdi so se zelo potrudili in izboljšali zvočno zatesnjenost kabine, o tem ni dvoma.
Pa pojdimo od opažanj k dejstvom: da bi novo Šestico približali premijskemu razredu, so poleg plemenitenja notranjosti morali tudi modernizirati potniško kabino in voznikov delovni prostor. Oba sedeža spredaj sta po novem lahko hlajena, pogled na merilnike pa zdaj razkriva, da je osrednji del digitaliziran v obliki sedempalčnega zaslona. Tudi projicirni zaslon ne preslikava več podatkov na dvižno ploščico, temveč od zdaj kar na vetrobransko steklo. Osrednji zaslon je za palec večji, kamere okrog avta znajo tam izrisati 360-stopinjsko sliko, informacijsko-zabavni vmesnik pa po novem podpira protokola Apple CarPlay in Android Auto. Izboljšali so tudi žaromete, saj ti zdaj svetijo v LED-tehniki s kar 20 posameznimi svetili, ki se prižigajo ali senčijo glede na dogajanje pred avtom.
Tako kot so pri Mazdi zapriseženi svojim oblikovalskim smernicam, je neomajna njihova ideologija izpopolnjevanja obstoječe motorne palete. To seveda pomeni, da motorji v osnovi ostajajo enaki, a vsi z manjšimi izboljšavami. Poleg tega, da zdaj vsi ustrezajo najstrožjim normativom EURO 6d, so malenkost pridobili moči in navora. Največ izboljšav je dobil dizelski motor, ki ima zdaj nov turbopolnilnik s spremenljivo geometrijo turbine in tehnologijo selektivne katalitske redukcije za čiščenje izpušnih plinov, kar pomeni, da boste v poseben rezervoar morali dolivati dodatke na osnovi sečnine (AdBlue).
Novo Mazdo6 nameravajo pri slovenskem uvozniku začeti prodajati konec avgusta, cene pa naj bi bile višje v povprečju za 1.000–1.500 evrov ob tem, da bo serijska oprema bogatejša za radarski tempomat, LED-žaromete, navigacijski sistem in sistem proti naletu. Za tiste, ki se resnično želijo približati premijskemu segmentu, bodo ponudili nov najbogatejši paket opreme, imenovan Takumi, ki ga krasijo dodatki iz plemenitega lesa in usnja Nappa, oboje seveda v umirjenih orientalskih barvah.