Čeprav je Evoque v svoji prvi generaciji začrtal oblikovalske smernice, ki jih danes uporabljajo pri Range Roverju, pa novinec skoraj v celoti kopira večjega brata.
Čeprav so za novega Evoqua uporabili prenovljeno platformo, je najmanjši model v družini Range Rover v svoji drugi izvedbi komaj kaj zrasel. A to ne drži za prostor v notranjosti, ki se je zaradi 21 milimetrov daljše medosne razdalje precej povečal, pa tudi prtljažni prostor je bogatejši za skoraj 100 litrov. Nova zasnova pa ne prinaša le več prostornosti, temveč tudi dodatno fleksibilnost na področju pogonskih sklopov. Poleg klasične ponudbe tri- in štirivaljnih bencinskih in dizelskih motorjev (ki so malce modificirani predvsem v prid emisijskim zahtevam) se bodo konec prihodnjega leta floti pridružili tudi modeli z lahkimi in priključnohibridnimi pogonskimi sklopi.
Evoque kot tipični predstavnik razreda mestnih terencev vseeno ne more uiti pedigreju znamke, iz katere izhaja, zato ne preseneča, da bo tudi novinec dobro pripravljen na terensko vožnjo. Pri tem mu bosta v pomoč na novo razvit štirikolesni pogon Active Dynamics, ki mu podporo zagotavlja tehnologija Terrain Response 2, ki omogoča napredno zaznavanje vozne podlage in posledično prilagoditev vseh parametrov za optimalno obvladovanje te.
Od predstavitve pred osmimi leti do danes se je v svetu avtomobilizma ogromno zgodilo, predvsem na področju varnosti ter asistenčnih sistemov. Zato ne preseneča, da je novi Evoque obogaten z vsemi naprednimi sistemi, med katerimi izstopata dva še posebej zanimiva. Prvi je pripomoček Ground View 180°, ki s pomočjo kamer zna vozniku prikazati pregled dogajanja tik pod kolesi oziroma kot pri Range Roverju temu pravijo, učinek odstranjenega pokrova. Druga zanimivost je to, da bo novi Evoque opremljen z vzvratnim ogledalom, ki se zna spremeniti v visokokakovostni LCD-zaslon, ki s pomočjo 50-stopinjske kamere HD prikazuje dogajanje za avtom. Po videnem lahko rečemo, da gre za resnično uporabno rešitev, saj je vidljivost v slabih razmerah na kameri dosti boljša kot v ogledalu.
Sicer pa je tudi Evoqova notranjost dodobra spremenjena. Zaman boste iskali vrtljiv izbirnik delovanja samodejnega menjalnika, ki ga je znova zamenjala klasična ročka. Novi oblikovni zasnovi so dodali tudi sveže materiale, med drugim tehnični tekstil, izdelan iz reciklirane plastike, ki bo po besedah predstavnikov Range Roverja zagotovil premijsko alternativo usnju. Tipke, ki so v predhodniku prosto ležale povsod po armaturki, so zdaj pospravljene v dva za otip občutljiva zaslona velikosti 10 in 12,3 palca, za popolno digitalizacijo voznikovega okolja pa poskrbijo novi digitalni merilniki ter projicirni zaslon na vetrobranskem steklu. Tudi informacijsko-zabavni vmesnik je osvežen, saj je zdaj povezljiv s pametnimi telefoni, ki temeljijo na platformah iOS ter Android.
Uradnega datuma prihoda novega Evoqua na naš trg še nimamo, pa tudi natančne cene še niso določene. Glede na podatek, da bo v Veliki Britaniji vstopni model stal blizu 36 tisoč evrov, lahko ugotovimo, da bo v osnovi za dobrih pet odstotkov dražji od sedanjega modela. Je pa res, da bo novinec ponujal precej daljši seznam doplačilne opreme.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj