Renault Clio Grandtour

3. 1. 2008 | Dušan Lukič
Deli

Vsaj pri nas je novi Clio še vedno družinski avto za marsikatero družino. In tiste družine, ki si kaj več kot avtomobil tega razreda ne morejo privoščiti, se morajo pač spopadati s pomanjkanjem prostora (v prtljažniku).

Razlika je seveda zadaj ? Clia so podaljšali za 216 milimetrov (vse te milimetre so pridobili zaradi daljšega zadnjega previsa), zato je temu primerno narasla tudi prostornina prtljažnika: v osnovi ga je za 439 litrov, kar je krepkih 150 litrov več kot pri kombilimuzinski različici. V dnu prtljažnika se skriva dodaten predal, velik za celotno površino prtljažnika. Je dovolj velik, da vanj spravite zadnjo polico, ko zložite sedeže, in dovolj globok, da vanj recimo skrijete torbo s prenosnim računalnikom.

Počutje potnikov (in voznika) bo seveda zaradi enake notranjosti enako kot v kombilimuzinskem Cliu, enaka pa je tudi tehnika, od podvozja do motorjev, ki jih je pet, od teh sta dva bencinska. Gre za že znana 1, 2-litrska štirivaljnika, enkrat brez turbopuhala enkrat z njim ter s 75 ali 100 ‘konji’. Dizli so trije, vsi 1, 5-litrski in s 70, 85 ali 105 ‘konji’. In cene? Od dobrih 12 tisočakov naprej, a je oprema precej bogata in vključuje že ročno nastavljivo klimatizacijo . .

Dušan Lukič, foto: tovarna

Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere