Seat Ibiza SC

17. 7. 2008 | Dušan Lukič
Deli

Kratice so priljubljene in pri Seatu so svoji znani kratici FR dodali novo, to je SC, in sicer za trivratno različico Ibize.

SportCoupe seveda ne pomeni le, da so na boku samo ena vrata, saj so Seatovi oblikovalci dodobra spremenili zadek avtomobila. Streha se zdaj začne spuščati prej in je zadaj malce nižja, stebriček B je seveda pomaknjen bolj nazaj (zato so vrata večja in s tem bolj naklonjena lažjemu dostopu do zadnjih sedežev), malce drugačen je zadnji odbijač (SC je za slaba dva centimetra krajša od petvratne Ibize, prtljažnik pa je za minimalnih osem litrov manjši), zadnja vrata so bolj zarobljena, steklo v njih pa je povsem drugačne oblike in bolj položno.

Drugačne so tudi zadnje luči, na žalost pa je enaka, torej cenena, ostala izpušna cev oziroma njen zaključek. In tu se vidne spremembe končajo, tehničnih pa je tako ali tako zelo malo (če odštejemo dejstvo, da je celotna paleta tri- in petvratnih Ibiz dobila še dva dizelska motorja, 1, 4-litrskega in šibkejšega 1, 9-litrskega).

Ker pri Seatu z Ibizo SC merijo na mlajše, bolj športne kupce, so pripravili dve različici športnega podvozja, mogoče pa si bo zaželeti tudi sedemstopenjski DSG-menjalnik, in sicer v kombinaciji z 1, 6-litrskim bencinskim motorjem. Sicer pa motorna paleta ostaja enaka kot pri petvratni Ibizi. Največja novost na predstavitvi Ibize SC, pa je bila najava prihoda obeh športnih modelov, FR-ja in Cupre.

Oba bosta imela 1, 4-litrski TSI-motor, kaj dosti več pa niso hoteli povedati. A neuradno je že mogoče slišati, da naj bi bila izvedenka FR na voljo tako pri petvratni Ibizi kot Ibizi SC, Cupra pa le pri zadnji. Šibkejša (torej FR) naj bi zmogla 117 kilovatov oziroma 160 'konjev' (malo je verjetno, da bi posegli po 140-'konjski' različici motorja TSI), Cupra pa 200.

In cene Ibize SC? Primerljivo opremljeni modeli naj bi stali okoli 500 evrov manj kot petvratna različica, v ponudbi pa menda ne bo najcenejše izvedenke Start, ki je na voljo pri petvratni Ibizi, kar pomeni, da se bodo cene za Ibizo SC verjetno začele tik pod desetimi tisočaki.

Dušan Lukič, foto: tovarna

Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del