Novi priključno hibridni Trojki so namenili večjo baterijo, izboljšali so električni doseg, a ob vsem tem avto ostaja dinamični nadpovprečnež za voznike užitkarje.
Spomnimo se prve generacije BMW-jeve priključno hibridne serije 3. Zajetna baterija, ki je v prtljažniku jemala dragocen prostor, je omogočala le približno 25 kilometrov električnega dosega. Brez pametnega prilagajanja profila trase smo tako baterijo 'oželi' kaj kmalu in ostal nam je zgolj klasično gnan avtomobil. Napredek razvoja baterijskih sklopov je omogočil, da je BMW-jevim tehnikom uspelo spraviti 12 kWh baterijo v sklop približno enakih dimenzij kot prej, le da so jo tokrat namestili pod zadnjo klop, ne več v prtljažnik.
Kot smo zdaj že vajeni, oznaka 330 pri BMW-ju ne pomeni več, da se v nosu skriva šestvaljni motor, temveč dvolitrski turbobencinski agregat, ki dostavlja 184 'konjev'. Ob pomoči elektromotorja sistemska moč naraste na 252 'konjev', če pa si zaželite več, lahko ta moč s pomočjo funkcije XtraBoost za kratek čas naraste na 292 'konjev'. Konjenica se potem po klasični metodi prenaša prek osemstopenjskega samodejnega menjalnika na zadnji kolesni par, kar pomeni, da taka Trojka ostaja vozniško naravnan avto.
Jasno, 200 dodatnih kilogramov teže v primerjavi s klasično gnano Trojko bo zaznavnih, a ne toliko, da bi se dinamika avta podrla. Zahvaljujoč trdni zasnovi karoserije, odličnemu podvozju z električno nastavljivimi blažilniki ter izredno natančnemu volanskemu sistemu tak avto vsem drugim še zmeraj postavlja višinsko palico, ko govorimo o voznih lastnostih. Kljub zgolj zadnjemu pogonu je lega v ovinkih izjemno zanesljiva in nevtralna, do zdrsov pride le, ko nalašč pretiravamo, pa še takrat nam avto daje občutek, da ima voznik vse pod nadzorom.
Ko po drugi strani želimo izrabiti ves električni potencial BMW-ja 330e, je dovolj, da izberemo vozni profil Electric mode in Trojka postane krotka in tiha zver. V tem načinu je avto zmožen na elektriko voziti do hitrosti 140 kilometrov na uro, doseg pa znaša okrog 60 kilometrov, kar je podvojena razdalja, ki jo je zmogel predhodnik. Za čim bolj optimalno izrabo baterije in hibridnega sklopa skrbi pametni načrtovalec poti, ki na podlagi vnesenih podatkov o cilju preračuna, kje je kateri pogon najbolj uporaben glede na samo konfiguracijo ceste. Tako recimo avto v naseljenih območjih samodejno preklopi na električni pogon, medtem ko na avtocesti za nabiranje hitrosti skrbi bencinski agregat.
Sicer pa je 330e v notranjosti precej podoben preostalim izvedbam, a je nekaj malenkosti vseeno nemogoče zgrešiti. Na primer: na digitalnih merilnikih so grafike prilagojene delovanju hibridnega sklopa, na sredinski konzoli pa so stikala, s katerimi izbiramo načine delovanja tega. Spredaj in zadaj se dobro sedi, prostora je v vse smeri dovolj. Prtljažnik je s 375 litri zajetnejši od tistega v predhodniku, a je še zmeraj za 100 litrov skromnejši od nehibridne izvedbe. Komur je to premalo, naj počaka do prihodnjega leta, ko bo na voljo tudi karavanska izvedba priključnohibridne Trojke.
BMW 3 Touring
Ne glede na epidemijo križancev v skoraj vseh avtomobilskih segmentih ostaja nekaj modelov, ki se bodo stežka predali brez dostojnega boja. Eden od teh avtov je karavanska izvedba Trojke, ki se tudi v novi generaciji ponaša z dizajnom, ki sicer neatraktivno avtomobilsko obliko naredi zanimivo za oko. To, da si karavanska izvedba deli pogonsko tehniko z limuzinskim modelom, je samoumevno, bolj zanimiv podatek pa je, da je zdaj za prtljago na voljo od 500 do 1.500 litrov, ob tem pa je sama odprtina prtljažnika za 112 milimetrov širša in 30 milimetrov višja kot pri predhodniku. Električno dvižna prtljažna vrata spadajo na seznam osnovne opreme, možno pa je tudi ločeno odpiranje zadnjega stekla.