Tik pred pričetkom poletja bosta na trg prišla tudi dva priključna hibrida s skupno sistemsko močjo 180 in 240 kW (245/326 KM). V obeh primerih bo za osnovni pogon zadolžen ICE motor s 100 oziroma 110 kW, kot dopolnitev pa bo na zadnji osi vgrajen električni motor z močjo 80 oziroma 130 kW.
Tudi na tem področju razred 2 uvaja nekatere novosti, med drugim tudi e-Drive tehnologijo GEN5, ki prinaša pomembne izboljšave na področju učinkovitosti in predvsem rekuperacije energije. Baterije z neto kapaciteto 14,2 kWh bodo zagotavljale do 90 kilometrov električne avtonomije, največja hitrost s samo električnim pogonom znaša 140 km/h, možna pa je tudi vleka do 1.400-kilogramov težke prikolice.
Pri BMW-ju so vso tehnologijo razvili sami, prav tako pa bodo sami izdelovali tudi vse komponente hibridnega sistema. Učinkovitost novega priključno-hibridnega pogonskega sklopa gre pripisati predvsem sistemu rekuperacije zavorne energije, ki le to prilagaja razmeram v prometu in tudi samemu poteku vožnje. S pomočjo radarjev in navigacije, sistem avtomatsko izvaja rekuperacijo in po potrebi vklaplja t.i. jadranje. Rekuperacija se lahko izvaja vse do pojemka 0,15G, kar v vožnji predstavlja zavorni učinek podoben ohranjanju hitrosti ob spustu po strmem klancu navzdol.
Preberite še: Je novinec v ponudbi bolj po godu ljubiteljev enoprostorcev ali BMW-jev?
Ker so bili testni avtomobili še vedno le prototipi v sicer dokončani karoseriji, je testna vožnja potekala v konvoju, vsi vozniki pa smo bili z vodjem skupine povezani preko radijske zveze. Poseben poudarek je bil na predstavitvi delovanja in učinkovitosti sistema rekuperacije zavorne energije, na vrsto pa je prišel tudi odsek, kjer je bilo mogoče preizkusiti zmogljivosti pogonskega sklopa s skupno sistemsko močjo 240 kW oziroma 326 'konjskih' moči. Družinski BMW 2 Active Tourer s tem pogonskim sklopom od 0 do 100 km/h pospeši v 5,5 sekundah. Glede na segment izredno impresivne številke, ki ne bodo ostale samo na papirju, ampak bodo dejansko tudi na asfaltu na voljo kupcem.
Prvi vtis, ki ga prinaša nova generacija priključno-hibridnega pogonskega sklopa je predvsem bistveno izboljšana rekuperacija zavorne energije, ki pojemke bistveno bolje prilagaja okolju oziroma situaciji na cesti. Če se je pri nekaterih tovrstnih sistemih zdelo, da stopenjske nastavitve rekuperacije nikoli niso bile ravno pravšnje, pri novi generaciji tega ni, saj je mogoče tudi brez uporabe zavore ali dodajanja električne moči dohiteti ali slediti koloni oziroma se v križiščih in krožiščih natančno približati vozilu pred seboj.