Teh 5 starodobnikov vam bo pri vzdrževanju povzročilo kar nekaj sivih las

22. 4. 2022 | Nika Arsovski
Deli

Platforma What Car? je opravila zanimivo raziskavo, v katero je zajela kar 16 tisoč lastnikov starodobnikov. Čeprav so rezultati zadovoljivi, pa nekateri avtomobili jasno izstopajo, bodisi zaradi svoje pokvarljivosti, težav z rezervnimi deli ali zahtevanih mehaničnih veščin. Če ne želite metati denarja skozi okno, potem se jim raje izognite.

Citroën SM

Francoska avtomobilska znamka je avtomobil poslala na trg v začetku 70-ih let minulega stoletja, za svoj čas pa je sodil med izjemno napredne. Pod njegovim pokrovom se namreč skriva zapleten Maseratijev motor V6, kar zveni odlično, malo manj, ko pride do popravila. V primeru težav z motorjem se morate namreč obrniti na specialista za Maseratije, ko pa se pojavijo ostali problemi, pa na strokovnjaka za Citroëne. To pa še ni vse. V avtomobil je namreč vgrajen hidropnevmatski sistem vzmetenja, ki sodi med najbolj kompleksne v avtomobilski zgodovini.

Profimedia

Mercedes-Benz 600

Nemški avtomobilski gigant je model 600 na trg poslal z željo, da postane najboljši avtomobil svojega časa. V ta namen so nekoliko pretiravali. Ker so ciljali predvsem na premožne lastnike, se niso kaj dosti ozirali na stroške vzdrževanja avtomobila. Zaradi kompleksnosti delovanja avtomobila, ki se lahko pohvali z nešteto funkcijami, je dosegel ciljno skupino. Tako še danes sodi med najbolj zanimive luksuzne avtomobile, če seveda vsi avtomobilski sistemi pravilno delujejo. Če se zaplete že pri hidravličnem sistemu, se namreč sesujejo številne naloge, od pomične strehe do stekel.

Profimedia

Lamborghini Countach

Lamborghini Countach velja za enega najbolj markantnih superavtomobilov vseh časov. Če seveda računamo na to, da bo deloval brezhibno. V nasprotnem primeru bo potrebno na široko odpreti denarnico. Že za osnovni servis vam bodo lahko zaračunali več kot 4 tisočake (kar je sicer relativno malo v primerjavi z zneski, ki jih lahko odštejete za servisiranje nekaterih sodobnih športnikov), za popravilo sklopke pa boste odšteli še nekaj več. Zelo dragi so tudi rezervni deli, za popravilo pa potrebujete specializiranega mehanika. Tudi to sta razloga, ki Lamborghini Countacha uvrščata med najdražje življenjske sopotnike.

Profimedia

Lotus Europa

Vzdrževanje Lotus Europe je prava nočna mora vsakega lastnika. Pod pokrovom se namreč skriva motor Renaulta 16, s katerim so v podjetju želeli zmanjšati proizvodne stroške. To ne bi bila težava, če ne bi bilo dandanes praktično nemogoče dobiti posameznih delov za omenjeni motor. Prav tako ne manjka težav, povezanih s konstrukcijo avtomobila, zaradi česar se ga avtomobilski navdušenci in avtomehaniki v velikem loku izogibajo.

Profimedia

Amphicar 770

Zapleteni nemški avtomobil z britanskim motorjem sodi med tiste z visokimi vzdrževalnimi stroški. Razlog za to so pogoste okvare, saj je praktično nemogoče poskrbeti za tesnost, ki konjička obdrži nad vodo. Najsi bo vožnja z njim še tako zabavna, lahko dogodivščina kaj hitro privede do vžiga ali okvare. Rja je novo poglavje, ki kravžlja živce lastnikom te avtomobilske dvoživke.  

Profimedia
 

Preberite še: V garaži počivata Bentley in Lamborghini, a eden najbogatejših Slovencev se po Dubaju vozi kar z »Uberjem«
Priporočamo tudi: Nimajo barve zato izdelujejo samo bele avtomobile, a še vseeno niso dokončani

Morda vas bo zanimal tudi ta pogovor, ki ga vodi Borut Pahor. 

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol