Desetletja so pokazala, da gre za model, ki je pustil pečat tudi pri današnjih modelih znamke. Zanimive so medtem zgodbe o nastanku njegovega imena, pri čemer pa si o tem niti pri Lamborghiniju niso enotni.
Avtomobili znamke Lamborghini so znani po tem, da so (skoraj) vsi poimenovani po legendarnih bikih, ki so se borili v ringih tradicionalnih španskih bikoborbah. A ne Countach. Za njegovo ime naj bi po besedah legendarnega testnega voznika znamke, Valentina Balbonija poskrbel vratar v oblikovalskem centru Nuccia Bertoneja v Torinu. In kot se je izkazalo kasneje je bila njegova reakcija, ko je v prostor, v katerem se je nahajal glineni model pospremil inženirja Paola Stanzanija ter generalnega direktorja Lamborghinija, Boba Wallace-a povsem na mestu.
Besedo Countach je pravzaprav nemogoče prevesti, saj gre za izraz, ki ga uporabljajo v italijanski deželi Piemont (od koder je bil vratar), z njim pa nekoliko vulgarno izražajo začudenje. In prav to so verjetno občutili tudi obiskovalci avtomobilskega salona v Ženevi, ko so 11. marca 1971 prvič uzrli povsem nov avtomobil, ki ni spominjal na prav noben dotedanji avtomobil znamke Lamborghini, hkrati pa predstavil tradicionalno oblikovalsko noto studia Bertone.
Avtomobiloska javnost je bila namreč navajena zaobljenih linij predhodnika Countacha, Miure, novinec pa je prinesel povsem nov slog, ki so ga zaznamovale ostre linije in pa dva najpomembnejša elementa Lamborghinijevih vozil v prihodnjih desetletjih: potopne žaromete in pa navzgor odpirajoča-se vrata. Za obliko je sicer poskrbel Marcello Gandini, avtomobil pa je svoj debi doživel kar na Bertonejevem razstavnem prostoru, saj je Lamborghinijevega zasedala zadnja evolucijska izvedenka modela Miura, Miura SV.
Vrhunec na koncu
Oblika pa še zdaleč ni bila edini revolucionarni element Countacha. Avtomobil je namreč nosil projektno ime LP112, kar je krajše za Longitudinale Posteriore, to pa pomeni, da je Countach postal prvi avtomobil znamke z 12-valjnim motorjem, postavljenim sredinsko in vzdolžno za voznika – zasnova, ki jo pri Lamborghiniju za svoje paradne konje (ali bike) uporabljajo že danes. V motornem prostoru je medtem prostor našel agregat s prostornino 4.971 kubičnih centimetrov, kasneje pa so pri Lamborghiniju ponudili tudi izvedenke z manjšimi in večjimi motorji.
Čeprav je Countach svoj debi doživel leta 1971, pa je trajalo kar tri leta, preden so na cesto zapeljali prvi primerki. A ko je enkrat zapeljal v proizvodnjo, od tam dolgo ni odšel. Proizvajali so ga namreč kar 16 let, vse do leta 1990, ko ga je zamenjal legendarni Diablo. Kljub dolgi proizvodni dobi pa je tovarno zapustilo le 1.999 primerkov, pri čemer so bili najštevilčnejši primerki, izdelani ob 25. obletnici Lamborghinija, ki so na cesto zapeljali v letu 1988. Zanimivo, Za njihovo podobo, ki jo zaznamujejo številna krilca, reže in drugi aerodinamični dodatki, je poskrbel tedanji oblikovalec pri Lamborghiniju, Horacio Pagani, do julija 1990 pa je bilo izdelanih 658 vozil.