Zgodba spada v kategorijo "saj ni res, pa je". Ali je šlo zgolj za nedolžno napako servisa, neslano šalo, ali pa kaj drugega, pa lahko ocenite sami.
Električna vozila naj bi bila cenejša in manj zapletena za vzdrževanje, saj imajo veliko manj gibljivih delov kot vozila, ki jih poganjajo motorji z notranjim zgorevanjem. Zato je bil toliko bolj presenečen lastnik Mercedes-Benza EQA iz avstralskega Melbourna, ki je odpeljal svoj EQA 250 v pooblaščeno delavnico na redni servis in ugotovil, da so mu zaračunali 700 avstralskih dolarjev za opravljeno delo, ki je med drugimi rutinskimi pregledi vključevalo tudi menjavo motornega olja in filtra.
"Težava je v tem, da je ta avto popolnoma električen. Zaračunali so mi menjavo olja in oljnega filtra na popolnoma električnem avtomobilu. Ni hibrid, je popolnoma električen. Mislil sem, da bi to še enkrat preveril; ta avto vozim že dve leti; danes ga še enkrat preverjam – ja, zagotovo je električen«, je dejal možakar v videu, ki ga je delil na enem od družbenih omrežij.
Lastniku se zaplet ni zdel smešen in je menil, da je bil ogoljufan, a so pri zastopstvu trikrake zvezde to označili za "nedolžno napako", ki jo je zagrešil uslužbenec servisa pri tiskanju računa. »Član naše ekipe je pomotoma izbral napačno kodo delovnega mesta pri tiskanju računa za servis električnega vozila," so pojasnili na servisu in se za napako tudi opravičili.
Novo na Metroplay: Tilen Artač o tem, zakaj je bilo težko imitirati Roberta Goloba in kako v resnici nastane vrhunska imitacija