Proizvajalec avtomobilskih komponent ZF prinaša letalsko tehnologijo na cesto, njihovi »poskusni zajčki« so kitajski avtomobili.
Priznani proizvajalec avtomobilskih komponent razvija sodobne krmilne sklope in zavorne sisteme, ki delujejo podobno kot v letalih. Le nekaj več kot pol vrtljaja z volanom je dovolj, da se qvtomobil obrne pod pravim kotom ali na testni stezi menja vozni pas, kot da bi šel po tirnicah.
Volanski obroč, ki je zgoraj in spodaj znatno sploščen, bolj spominja na igralno konzolo in primerjava ni tako nerealna: podobno kot pri Xboxu ali PlayStationu je volan le digitalno povezan z vozilom. Krmilni mehanizem nima več osi. Ta tehnologija dobavitelja ZF Friedrichshafen se imenuje krmiljenje preko kabla in se prvič uporablja v serijskem avtomobilu Nio ET9.
Krmiljenje po kablu je ena od novih funkcij, namenjenih preoblikovanju avtomobila v pametni telefon na kolesih. Druga je zaviranje po kablu – zaviranje s sistemom, brez mehanske povezave med pedalom in zavorami. V prihodnosti bo programska oprema določala, kako se odzivajo zavore in krmiljenje. Računalniški programi bodo določali vozno obnašanje avtomobilov in jih tako preoblikovali v programsko definirana vozila.
Zaviranje po kablu je prav tako blizu serijski proizvodnji. Med zavornim pedalom in zavorami na kolesih ne bo več mehanske povezave, na primer prek hidravlične cevi. Ukaz za zaviranje se na kolesa prenaša prek kabla, kjer se aktivira bodisi hidravlično bodisi električno. To je cenejše za proizvodnjo, vendar nič manj varno kot stara hidravlična zavora. Tehnologija »by-wire« dejansko izvira iz letalstva, kjer je kabelsko upravljanje že dolgo standard. In tako kot v letalih obstajata dva neodvisna sistema z lastnim napajanjem in ožičenjem. Načrtovana sta celo dva akumulatorja. Če eden od sistemov odpove, je vozilo še vedno mogoče krmiliti in zavirati.
Ena največjih prednosti takšnih sistemov pa je njihova možnost posodabljanja, kajti programska oprema se nenehno izboljšuje. Nove funkcije je mogoče prenesti tudi na vozilo s posodobitvami. To je bistveni predpogoj za avtomatizirano vožnjo. ZF se vidi kot tehnološki vodja v sektorju šasij. Podjetje s sedežem v Friedrichshafnu tehnološki paket, ki obdaja kabelsko krmiljen in zaviran avtomobil, imenuje Chassis 2.0. Ta tehnologija oblikovalcem ne ponuja le povsem novih svoboščin, temveč je mogoče volan in zavorni pedal namestiti praktično kamor koli.