Avtomobili so jo zanimali in tudi sama je rada sedla za volan

Pokojna kraljica Elizabeta II. ni nikoli opravila vozniškega izpita in ni imela vozniškega dovoljenja, ker ni bilo potrebe.

Princesa Elizabeta se je leta 1944 vpisala v britansko vojsko, v pomožno teritorialno službo, kjer se je naučila voziti težke vojaške tovornjake in spoznala, kaj se dogaja pod motornim pokrovom. Znala je odkriti in odpraviti težave na neposlušnih motorjih, zamenjati kolesa in nasploh se je za volanom počutila zelo domače.

Leta 1948 je za poročno darilo dobila Daimlerja DE27. Daimlerji so bili v tistih časih izbrana znamka kraljeve družine in po svojem kronanju leta 1953 je Elizabeta II. v njih pogosto vozila svoja mlada otroka Charlesa in Anne po območju Windsorja. Šele po davčnem škandalu, v katerega je bil vpleten predsednik Daimlerja, se je kraljevo pokroviteljstvo začelo diskretno preusmerjati na Rolls-Royce. Prvi je bil Phantom IV leta 1954, leta 1961 pa mu je sledil najnovejši Phantom V. Ta tritonski velikan je potoval po svetu s kraljico na njenih rednih potovanjih in obiskih po državah Commonwealtha.

Medtem ko je bilo kraljico pogosto mogoče videti v televizijskih večernih poročilih, kako maha z zadnje strani različnih posebej predelanih svečanih avtomobilov z odprto streho, je doma v Sandringhamu raje uporabljala Ford Zephyr MkII, ki je spominjal na mrliški voz, in je kraljico, princa Filipa in njune goste popeljal na številne strelske zabave.

Njeno veličanstvo se je nedvomno strinjalo z možem, da je avto odlično darilo za 21. rojstni dan za njuna otroka. Princu Charlesu sta podarila MGC, princesi Anne pa Reliant Scimitar GTE. Za lastno uporabo v Windsorju in okolici pa je kraljico pritegnil Rover, sprva je bil to 3,0-litrski P5, nato pa  limuzina P5B 3,5, ki naj bi bila eden njenih najljubših avtomobilov.

Ko so jih  prenehali izdelovati, se je preselila k Jaguarjem in Daimlerjem in prevozila 12.000 milj v  Daimlerju Double Six Series III, ki je imel debelo blazino namesto zadnjega sedeža za razvajene, javkajoče valižanske pse. Še pred kratkim, v začetku tega leta, je bila kraljica Elizabeta opažena v Windsorju v elegantnem zelenem Jaguarju X-Type, v katerem je nosila svojo značilno naglavno ruto, zavozlano pod brado.

Zelo verjetno je kraljica dobro poznala britansko industrijo avtomobilov. Leta 1956 si je s princem Filipom ogledala Jaguarjev sedež v Coventryju, leta 1957 pa je sprejela darilo - svetlo modrega Renaulta Dauphine ob obisku Renaultove britanske montažne tovarne v Actonu v zahodnem Londonu. Leta 2014 je tudi odprla Jaguarjevo novo tovarno motorjev v Wolverhamptonu.

Medtem je bila kraljica Elizabeta leta 2002 ob zlatem jubileju svojega vladanja polno vključena v ustvarjanje limuzine Bentley State, ki bi jo naslednjih 20 let prevažala na uradnih dolžnostih. Njen prirojeni dobri okus je prišel do izraza, ko je zahtevala najmanj vpadljiv zunanji krom in udobne sedeže, namesto razkošnih oblog, oblazinjenje z mehko tkanino in nelepljivim usnjem ter vrata, ki se široko odpirajo, vrezana v streho karoserije, kar ji je omogočalo, da je ob izstopu lahko stala povsem pokonci.

Kraljico so navduševale tudi britanske avtomobilske inovacije. Alec Issigonis, stvaritelj znamke Mini, je bil prijatelj njenega svaka Lorda Snowdona in tik po predstavitvi ikoničnega malčka se je govorilo, da se je s tovarniško svežim Minijem odpeljal v Windsor Great Park, da bi lahko nek precej navdušen voznik uprizoril precej živahno vožnjo ...