Bi se peljali s taksijem brez voznika? Ne bo več treba čakati dolgo

Hyundai je v sodelovanju s podjetjem Motional razvil taksi na osnovi električnega Ioniqa 5, ki naj bi s pomočjo napredne tehnologije avtonomne vožnje prve potnike zapeljal že prihodnje leto.

Hyundai pospešeno uvaja vizijo avtonomnega javnega prevoza, ki jo nameravajo v sodelovanju s podjetjem Motional, vodilnim na področju tehnologije vožnje brez voznikov, začeti prihodnje leto v večjih ameriških mestih. Za to nalogo bodo uporabili električni Ioniq 5 nadgrajen s strojno in programsko opremo za varno in varno delovanje brez voznika.

 Hyundai vizijo tehnologije in uporabniške izkušnje argumentira s trditvijo, da je avtonomni taksi rešitev za mobilnost s humanističnim pridihom, čeprav v njem ni voznika. Dva promocijska  video posnetka prikazujeta humanistične lastnosti tako imenovanega robotaksija, prva poudarja delovanje, ki spominja na dejanja previdnega in preudarnega  voznika, druga pa se osredotoča na skrb za potnike od najstnikov do invalidov in starejših.

V prvi epizodi inženirko, ki dela v avtonomnem laboratoriju za robotaksi Ioniq 5, navdihujejo njeni otroški spomini na očeta, ki je vedno vozil previdno in obzirno. Nato uporabi njegove vozne lastnosti pri delu na varnostnih tehnologijah za avtonomno vozilo 4. stopnje, tako, da se ustavi za kolesarjem, umakne reševalnemu vozilu in varno zavije levo.

Druga epizoda se začne s prikazom najstnice, ki jo je navdihnil robotski inženir, ki se po šoli s prijatelji pelje v robotskem taksiju Ioniq 5. Presenečeni in navdušeni so, ko vidijo, da avtomobil vozi sam in eden od njenih prijateljev si odpne varnostni pas, zaradi česar ga avtomobil opozori, naj se pripne, podobno kot bi mu to rekel eden od staršev. Videoposnetek poudarja, kako samovozeči robotaksi predstavlja rešitev za mobilnost.

Hyundai in Motional načrtujeta, da bosta leta 2023 začela prevažati prve potnike, najprej v Las Vegasu in nato v večjih mestih v ZDA ter po svetu.

Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del