Poleti je usodo M3 in M4 malo razkril šef M oddelka, zdaj pa še radovedni navdušenci nemške znamke.
Šef oddelka M pri BMW Frank van Meel je julija ob predstavitvi nove serije 5 spregovoril tudi o usodi modelov M3 in M4. Dejal je, da bosta s prihodnjo generacijo popolnoma elektrificirana le, če bodo lahko dosegli, da prekašata trenutno generacijo. Na novo generacijo teh dveh modelov bo treba počakati še vsaj nekaj let, a bavarski inženirji in drugi zaposleni, ki sodelujejo pri razvoju avtomobilov, že danes delajo na njima. Zdaj je o pogonu naslednjega M3 mogoče namignila tudi papirologija.
Test: BMW M3 Touring - Avtomobilske sanje, ki so se uresničile
BMW je 3. novembra na Urad Evropske unije za intelektualno lastnino in Nemški urad za patente in blagovne znamke vložil zahtevek za registracijo imena iM3; na odobritev še čakajo. Zanimivo je dejstvo, da podobne zahteve za zdaj še niso vložili v Združenih državah Amerike. Iz tega lahko sklepamo, da se BMW vsaj malo pripravlja na prihod električnega M3, ki naj bi temeljil na arhitekturi Neue Klasse. Nekateri viri špekulirajo tudi, da bi mogoče BMW električnega in bencinskega M3 prodajal hkrati kot dva modela.
No, mogoče nas z vsem skupaj vlečejo za nos.
Kaj pa M5?
Nova generacija M5 bo najverjetneje predstavljena v prvi polovici naslednjega leta, njen pogon pa bo hibriden - na to namigujejo fotografije zakamufliranih prototipov, ki so označeni kot elektrificirani. Poganjal naj bi ga pogonski sklop iz XM; 4,4-litrski V8, ki mu pomaga še elektromotor, skupaj pa naj bi zmogla okoli 650 KM.
View this post on Instagram
Preberite še: Koliko časa se lahko še peljete, ko se prižge lučka za rezervo? Odvisno, kaj vozite ...
BONUS VIDEO: Popravni izpit za ‘električnega Golfa’: so pri Volkswagnu odpravili napake?
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj