BMW je lani predstavil karavansko izvedenko M3, ki je razveselila mnoge navdušence, ki poleg športnosti pri avtomobilu želijo tudi praktičnost. In čeprav je to res prvi serijski karavan M3, to ni prvi M3 z veliko prtljažnega prostora.
Bavarci so prvega M3 predstavili leta 1986 in danes po cestah vozi že 6. generacija tega športnika, ki je lahko bil po obliki limuzina, kupe, kabriolet in zdaj tudi karavan. BMW je izdelal tudi dva edinstvena poltovornjaka M3, ki so ju uporabljali v svoji tovarni.
To je najmočnejši BMW M3 vseh časov. Kaj se skriva pod motornim pokrovom?
Poimenovali so ga Resi
Prvi poltovornjak so izdelali leta 1986, ko je bil M3 še čisti novinec. V tovarni v Garchingu so potrebovali avtomobil, ki bi lahko poleg delavcev prevažal tudi težji tovor in za ta namen je poltovornjak najboljša rešitev. Kot osnova je služil E30 kabriolet, ki je že imel dodatno ojačano karoserijo. Vse skupaj je poganjal 4-cilindrski motor; najprej s prostornino 2 litrov, nato so ga zamenjali za močnejšega, 2,3-litrskega s 147 kW (200 KM). Ta posebnež se je po tovarni vozil 26 let, delavci pa so ga ljubkovalno poimenovali Resi.
Prvoaprilska šala
Ker je priljubljenega Resija že načenjal zob časa, so se leta 2011 odločili, da bodo izdelali njegovo zamenjavo. Za osnovo so vzeli 330i kabriolet in ga prilagodili; dodali so mu vlečno kljuko, snemljivo streho in ga pripravili na tovor do 450 kilogramov. Novi poltovornjak je imel 309 kW (420 KM), BMW pa ga je celo uspel registrirati. Vse skupaj so tudi uporabili kot prvoaprilsko šalo, ko so poltovornjak napovedali kot četrto karoserijsko možnost za takratno generacijo M3 in prejeli mešane odzive.
Pri BMW najverjetneje ne bodo nikoli predstavili serijskega poltovornjaka M3, mogoče pa bodo za bližajoči se 1. april predstavili kakšno drugo odbito idejo.
Fotografije: promocijsko gradivo
Preberite še: Tega ruskega avtomobila kitajskih korenin očitno ne potrebuje nihče
Priporočamo tudi: Ta avto je v tem trenutku najbolj prodajan v Evropi!