Brabus pri "G-klasah" sledi le enemu receptu - več je bolje! Najnovejša dva sta pravi pošasti!

4. 7. 2023 | Miha Rušnik
Deli

Brabusa vozi tudi slovenski košarkarski as Luka Dončić, vendar ima njegov 4 kolesa.

Brabus, nemški predelovalec luksuznih in športnih avtomobilov, kjer pri ekstremih še malce premaknejo meje, se je spet lotil Mercedes-Benzovega razreda G - terenca, ki je izjemno priljubljen tudi med slavnimi in športniki. In ravno Brabusovo predelavo vozi tudi Luka Dončić, vendar malce milejšo različico od najnovejše, kar pa še zdaleč ne pomeni, da košarkarjev avto ni pošast.

Za osnovo so vzeli model G63 AMG in iz njega razvili kar dve različici, ki sta novi v vrsti mnogih Brabusovih "G-klas". 

Brabus

XLP 800 6x6 Adventure

Oba poganja V8 z dvema turbinama. Ta v Adventuru zmore 800 KM (588 kW) in 1000 Nm navora. Moč se prenaša na vseh 6 koles, saj so inženirji podaljšali šasijo avtomobila in dodali par koles, obljubljajo pa tudi precej terenske zmogljivosti. V kabini ne manjka prestiža; prešito usnje, dodatki iz ogljikovih vlaken ter v rdeče pobarvani mnogi okrasni elementi v kabini; pokrovi zvočnikov, ventilacije, ročice. In če mislite, da je ta kar hud ... 

Brabus

XLP 900 6x6 Superblack

Ta je še hujši od zgornjega. Pol litra večja delovna prostornina motorja doda še 100 KM (75 kW) in 250 Nm navora. Vsa moč in navor poženeta to gmoto do stotice v 5,2 sekunde. Tudi tukaj notranjost ni nič manj prestižna, vendar prevladuje črna barva - kot pove že ime modela. Ker je ta močnejši, je tudi dražji; medtem ko je treba za XLP 800 6x6 Adventure odšteti najmanj 1,1 milijona evrov, stane ta vsaj 1,186 milijona evrov. 

Trije triki, zaradi katerih bo radiator toplejši in se hitreje segrel
Brabus

Zmogljiva stroja

Oba stojita na 22-palčnih platiščih, odetih v mesnate terenske pnevmatike. Da se lahko rešita iz največjih zagat, sta tudi oba opremljena z vitlom, ki lahko povleče 4500 kilogramov. No, če je sploh mogoče kje obtičati, saj sta od tal oddaljena dobrih 47 centimetrov.

Brabus

Fotografije: promocijsko gradivo

Preberite še: Od 1. januarja na avtocestah 150 km/h?

BONUS VIDEO: BMW M3 Touring - idealen družinski avto?

Novo na Metroplay: Dedek Mraz opozarja: "Starši, ne delite otrok na pridne in poredne!"