Hkrati proizvodnja ne bo omejena na zgolj 69 primerkov.
Klasičnemu Chevrolet Camaru so glede na zadnje informacije počasi šteta leta življenja. Nadomestila ga bo, kot vse kaže električna limuzina, to pa naj bi se zgodilo nekje na sredini tega desetletja. A dokler se to ne bo zgodil, Camaro ostaja še kako živ, z njim pa tudi najzmogljivejše različice – celo tiste, ki jih ni mogoče registrirati za uporabo v prometu. Chevrolet je namreč razkril, da je pripravil novo generacijo COPO Camara.
COPO Camaro je, za vse ki ga morda ne poznate, tovarniško pripravljen dirkalnik za nastopanje na dirkah v pospeševanju pod okriljem serij NHRA in Super Stock, ki pa ga pri Chevroletu vsako leto izdelajo le v izredno majhnem številu – s proizvodnega traku tako zapelje le 69 primerkov. Letos te omejitve ne bo, pri Chevroletu pa razkrivajo, da bodo kupce izbirali po načelu 'kdor prej pride, prej melje'. In za 'mleti' bo tudi letos še kako veliko.
Padalo pod dodatno opremo
Pri Chevroletu so namreč razkrili, da bo novinec na voljo z dvema motorjema, pri čemer bo vrh ponudbe predstavljal atmosferski osemvaljnik s prostorno kar 572 kubičnih palcev ali 9,4 litrov! Ob tem bo njegova moč znašala za takšno prostornino precej skromnih 470 'konjev' ali 346 kilvatov, zato bi bilo precej bolj zanimivo vedeti tudi podatek o navoru, ki pa ga pri Chevroletu ne razkrivajo. No, kdor si bo želel še več moči bo lahko izbral manjši prisilno polnjen agregat s prostornino 5,7 litrov in močjo 580 'konjev' ali 426 kilovatov.
Oba motorja bosta sicer opremljena s tristopenjskim samodejnim menjalnikom, vsi avtomobili pa bodo serijsko opremljeni z motornim pokrovom iz ogljikovih vlaken ter kolesci na zadku vozila za preprečevanje prekomernega dviga sprednjega dela pri speljevanju. Ob tem si bodo kupci lahko za doplačilo omislili tudi zaboj za namestitev uteži v prtljažniku ter celo padalo za zaustavitev vozila. In cena? 105.000 dolarjev brez dajatev.