Pri Cupri so nov model VZ5 pospremili na pot tudi z zanimivim sodelovanjem - španski proizvajalec prestižnih motornih jaht De Antonio je namreč skupaj s strokovnjaki iz Cupre izdelal serijo Formentor D28
Nov model in 28 čevljev dolg odprt motorni čoln D28 sicer tehnično nimata nič dosti skupnega, toda ekspresivna in samosvoja oblika je navdahnila oblikovalce in opremljevalce pri Cupri, da so združili moči z mlado navtično znamko iz njim domače Barcelone.
Najmanjši model iz njihove ponudbe so tako pomagali opremiti s podobnimi materiali, ki so značilni za Cupro in barvno uskladiti z začilnostmi te športne znamke, ki spada pod Seat. Tako je jahta obarvana v značilno Petrol Blue Matt (petrolejsko modro mat), na krovu pa je videti številne dodatke v bakreni barvi, ravno tako kot logotip znamke.
Hkrati so ustvarili vegansko usnje, ki je odporno na učinke ultravijoličnih žarkov, in preizkusili najsodobnejše materiale za jahto, kot so trdi les, ogljikova vlakna in kovinski elementi, predstavljeni tudi v modelu Formentor VZ5. Prav taktilni občutek je zato z vsem uporabljenim izredno pozitiven, ravno tako kot kvaliteta izdelave posameznih komponent na krovu, ki z belim usnjem, karbonskimi dodatki in v mat barvi deluje sila prestižno.
Sicer bi naj De Antonio naredil posebno serijo na podlagi tega prototipa, ki bo na voljo pod imenom De Antonio Yachts D28 Formentor konec tega leta. Zasnovan je na osnovi serijskega model D28 open, ki je dolg 8,5 metra, sprejme do deset potnikov, gre pa za odprt model za dnevna križarjenja s krmarskim prostorom v sredi in celo majhno toaletno kabino s prho in straniščem v prednjem delu krmarskega prostora (dostop preko dvižnih vrat). Zanimiv je tudi pogonski koncept, ki ga sestavljata do dva izvenkrmna motorja, skrita v krmnem delu pod ležalno ploščadjo (do 294 kW/400 KM, do 40 vozlov hitrosti), ki sta tako še dodatno zvočno izolirana.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj