Dva izmed najuspešnejših slovenskih podjetnikov imata precej različno avtomobilistično filozofijo. Medtem ko je primorski poslovnež Ivo Boscarol pristaš električnih in hibridnih lepotcev, kriptomilijonar Damian Merlak prisega na hitre športne avtomobile in prestižnega Bentleyja.
Prvi pri nakupu stavi na okolju prijazne prakse, drugi na prestiž. Čigava izbira vam je bolj pisana na kožo?
Damian Merlak
Lastništvo italijanskega superšportnega Lamborghinija je v zadnjem desetletju eden izmed simbolov uspešnosti na trgu kriptovalut. Tudi slovenski kriptomilijonar ne zaostaja za svetovnim trendom, saj se v njegovi garaži blešči prekrasen Lamborghini Urus. Eksotični SUV je ob predstavitvi na trgu podrl vse rekorde prodaje, poganja pa ga 4,0-litrski V8 motor z dvojnim turbinskim polnjenjem.
Merlakova pošast je rdeče barve, kakršen naj bi bil tudi hibridni Ferrari SF90 Stradale, ki so mu ga dolgo časa pripisovali. Gorenjski podjetnik je nakup Ferrarija zanikal, čeprav gre za hibridnega hiperšportnika, ki pospeši do 100 km/h v pičle 2,5 sekunde.
Namesto Ferrarija si je namreč omislil Bentleyja, o katerem je razmišljal že dlje časa. Izbral je zmogljivejšo različico Continental GT Speed, za katerega naj bi odštel nekaj več kot 400 tisočakov.
Ivo Boscarol
Prvi avtomobil primorskega podjetnika je bil star fičko, za katerega je dodobra izpraznil svoj bančni račun. Z njim je pridobil veliko mehaničnega znanja, ki mu je prišlo prav tudi pri poslu.
Zaradi narave njegovega dela ga že od začetka fascinirajo nove tehnologije, zato tudi pri avtomobilih ostaja zvest hibridnim in električnim različicam. Boscarol je dolgo časa vozil Jaguarja XF, veliko pred časom pa je v Slovenijo uvozil tudi Toyoto Priusa – enega prvih na evropskih tleh.
Kot se je razgovoril v enem izmed intervjujev za časnik Delo, mu avtomobili s pomožnim električnim pogonom niso dali miru. Avtomobil je neposredno iz Japonske uvozil prek Italije, a se je zapletlo pri slovenski registraciji, težavo pa je predstavljalo tudi merjenje ravni izpušnih motorjev.
Preberite si še: Ta legenda relija danes v osveženi podobi zasluženo počiva v garaži na Gorenjskem
Po skoraj letu vožnje z začasnimi registrskimi tablicami je vendarle uspel in ko se je čez nekaj let na slovenskih cestah pojavil prvi »uradno uvožen« Prius, je njegov kazal že krepko čez 200 tisoč kilometrov.
Njegov naslednji avtomobil je bil Prius Plug-IN, kot promotor znamke pa je v uporabo dobil tudi dva Lexusova hibridna modela, med drugim tudi RX 450H.