Očitno vedo nekaj, kar Ferrari potrebuje za obstoj v prihodnjih letih?
Ena najbolj utrjenih znamk v avtomobilistični industriji že od leta 1977 sodeluje z ameriško tobačno multinacionalko Philip Morris International sodeluje že vse od 1973; v preteklosti se je to kazalo tudi na dirkalnikih Formule 1, ki so bili polepljeni z Marlborovimi logotipi. Zdaj bodo Italijanom pomagali na poti do ogljične nevtralnosti, ki jo nameravajo doseči do leta 2030, eden od korakov na tej poti pa je tudi prvi električni Ferrari, ki naj bi bil predstavljen pozno v 2025.
Nov podvig so poimenovali Ferrari E-Lab, kjer se bodo osredotočili na iskanje rešitev za elektrifikacijo proizvodnje, pri čemer bi električno energijo pridobivali z obnovljivimi viri. Tako bi "ozelenili" tovarni obeh podjetij, ki sta približno 30 kilometrov narazen. Ferrari trenutno v Maranellu gradi povsem novo tovarno, ki jo imenujejo "e-stavba". Ta že zasleduje brezogljične cilje, končana pa naj bi bila naslednje poletje. V njej bodo izdelovali hibridne in električne modele.
In čeprav bo treba na popolnoma električnega Ferrarija še malce počakati, so priključno hibridni modeli v tretji četrtini letošnjega leta po prodajnih številkah že prehiteli tiste, ki jih poganja le bencin. Priključno hibridnih je bilo 51,3 odstotka od 3.1888 prodanih avtomobilov v tem četrtletju. Trend pa bi se lahko v bližnji prihodnosti spet zavihtel na stran čistokrvnih bencinarjev, saj bo Ferrari začel dobavljati svojega prvega SUV. Purosangue namreč pod pokrovom skriva atmosferski V12 motor.
Preberite še: Porsche je razkril delček novega Macana
BONUS VIDEO: Mercedes-Benz GLA: Lahko upraviči premijsko ceno?
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj