Zaradi poteka garancije bi moral vse stroške popravila nositi sam.
Vzdrževanje električnih avtomobilov je na splošno precej cenejše kot vzdrževanje avtomobilov z bencinskimi ali dizelskimi motorji, ki potrebujejo menjave olja, filtrov, tekočin in tako dalje. Ta matematika pa se podre v trenutku, ko je pri električno gnanem avtomobilu potrebno zamenjati baterijski sklop. Tedaj gredo stroški namreč v višave, kar je na neprijeten način ugotovil tudi Finec Tuomas Katainen.
Preberite še: Elon Musk zapušča Teslo? Zadnji twit zbuja številna vprašanja
Katainen je namreč pred časom kupil Teslo Model S letnik 2013 in prvih nekaj mesecev – sodeč po njegovih besedah v videu – bojda naravnost užival v izkušnji z njo. Nato pa so se začele težave. Na instrumentni plošči so se namreč začela pojavljati različna opozorila o okvarah in težavah, naposled pa je bil prisiljen poklicati vlečno službo, saj je vozilo obstalo na robu ceste.
Strošek menjave v vrednosti (skoraj) novega vozila
Kaj se je z vozilom dogajalo pred njegovim lastništvom v videu ni razkrito, znano pa je, da je Finec po mesecu dni, odkar je vozilo oddal na servis, dobil informacijo o tem, da mora zamenjati baterijski sklop. Gre za sklop s kapaciteto 60 kilovatnih ur, na servisu pa so mu pripravili predračun v višini 20.000 evrov – zgolj za menjavo baterijskega sklopa. Morebitni stroški ostalih okrav v ta predračun niso všteti, hkrati pa je vozilo tudi izven garancije.
Za znesek popravila si Katainen seveda lahko privošči precej novejši avtomobil s klasičnim pogonom, kar je očitno tudi storil. Svojo Teslo Model S je namreč odpeljal v zaprt kamnolom ter jo 'opremil' s 30 kilogrami razstreliva in lutko Elona Muska, nato pa je vozilo preprosto razstrelil. Dogodek je nato pospremil s številnimi video kamerami, eksplozijo, po kateri od vozila ni ostalo praktično nič več pa si lahko ogledate v zgornjem videu. Ta utegne Katainenu prinesti nekaj evrov, saj si ga je v komaj štirih dneh od objave ogledalo že milijon gledalcev.