Za prepoznavnim H-jem se skriva precej več, njegov pomen pa so še dodatno razkrili z novo akcijo.
Avtomobilski proizvajalci se proti koronavirusu – ki bo, mimogrede, tudi njim povzročil velikansko finančno škodo – borijo na vse načine: od tega, da zaustavljajo proizvodnjo, do tega, da se tudi sami lotevajo izdelave ventilatorjev in respiratorjev, ki bolnikom z omenjeno boleznijo pomagajo pri dihanju. No, veliko pozornosti pa vsaj nekateri med njimi namenjajo tudi ozaveščanju o nevarnostih, in to počnejo na izredno domiselne načine.
Svojo kampanjo je tako v teh dneh na družbenem omrežju Twitter začel tudi Hyundai. Morda niste vedeli (pred časom smo sicer o tem v rubriki Zgodovina avtomobilskih znamk že pisali), a prepoznavni logotip znamke, v desno nagnjena črka H, namreč ne predstavlja zgolj Hyundaieve začetnice, temveč simbolizira tudi stisk rok zadovoljnega prodajalca in kupca – gesta, ki se je v teh dneh raje izogibamo. In tega se zavedajo tudi pri Hyundaiu.
Did you know that our logo represents two people shaking hands? We reimagined it since #socialdistancing is important for all of our safety.
— Hyundai Worldwide (@Hyundai_Global) March 30, 2020
#strongertogether #hyundai #progressforhumanity pic.twitter.com/yFZzfOUFK4
Nov in najverjetneje zgolj začasni zaščitni znak znamke tako prikazuje dvignjeni roki obeh zgoraj omenjenih posameznikov, ki se tako izogibata telesnemu stiku, k čemur poziva tudi kampanja #strongertogether. Simbolično je pred dnevi v podporo akciji svoj logotip spremenil tudi Volkswagen, ki je v svojem nedavno prenovljenem logu ločil črki V in W, podobne ukrepe pa so izvedli še pri Audiju (z ločitvijo štirih krogov) in Mercedes-Benzu (kjer se zvezda ne dotika več obrobe, temveč sameva na sredini kroga).
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"