Hyundai ima nov logo v podporo boja proti koronavirusu

Za prepoznavnim H-jem se skriva precej več, njegov pomen pa so še dodatno razkrili z novo akcijo.

Hyundai ima nov logo v podporo boja proti koronavirusu (foto: Hyundai) Hyundai
5. 4. 2020

Avtomobilski proizvajalci se proti koronavirusu – ki bo, mimogrede, tudi njim povzročil velikansko finančno škodo – borijo na vse načine: od tega, da zaustavljajo proizvodnjo, do tega, da se tudi sami lotevajo izdelave ventilatorjev in respiratorjev, ki bolnikom z omenjeno boleznijo pomagajo pri dihanju. No, veliko pozornosti pa vsaj nekateri med njimi namenjajo tudi ozaveščanju o nevarnostih, in to počnejo na izredno domiselne načine.

Svojo kampanjo je tako v teh dneh na družbenem omrežju Twitter začel tudi Hyundai. Morda niste vedeli (pred časom smo sicer o tem v rubriki Zgodovina avtomobilskih znamk že pisali), a prepoznavni logotip znamke, v desno nagnjena črka H, namreč ne predstavlja zgolj Hyundaieve začetnice, temveč simbolizira tudi stisk rok zadovoljnega prodajalca in kupca – gesta, ki se je v teh dneh raje izogibamo. In tega se zavedajo tudi pri Hyundaiu.

Nov in najverjetneje zgolj začasni zaščitni znak znamke tako prikazuje dvignjeni roki obeh zgoraj omenjenih posameznikov, ki se tako izogibata telesnemu stiku, k čemur poziva tudi kampanja #strongertogether. Simbolično je pred dnevi v podporo akciji svoj logotip spremenil tudi Volkswagen, ki je v svojem nedavno prenovljenem logu ločil črki V in W, podobne ukrepe pa so izvedli še pri Audiju (z ločitvijo štirih krogov) in Mercedes-Benzu (kjer se zvezda ne dotika več obrobe, temveč sameva na sredini kroga).