Iz teh fantov gotovo še nekaj bo (saj svoj bodoči poklic jemljejo resno)

Dijaki so na tekmovanju Mladi mehanik Slovenije 2024 pokazali veliko znanja in spretnosti, naslov najboljšega gre v Postojno.

Dijaki iz 12 slovenskih srednjih šol, ki izobražujejo bodoče avtoserviserje, so se tudi letos pomerili za naslov Mladi mehanik Slovenije 2024. Uredništvo Revije Tranzit je s pomočjo partnerjev organiziralo že četrto tekmovanje, ki je tako kot v prejšnjih letih, zajemalo teoretični in praktični del. Dijaki so reševali vprašanja s posameznih področij avtoservisne dejavnosti in se pomerili še pri menjavi pnevmatike, menjavi vložka sušilca zraka na Volvovem tovornjaku ter pripravi in odklopu električnega vozila pred servisom na vozilu Peugeot 2008.

Najboljši prihaja iz Postojne

Tranzit

Med štiriindvajsetimi sodelujočimi dijaki je največjo raven znanja in spretnosti v tekmi s časom in nalogami pokazal Tobija Fabčič, dijak Šolskega centra iz Postojne, ki mu je tako pripadel laskavi naslov Mladi mehanik Slovenije 2024. Na drugo in tretje mesto sta se z minimalno razliko v končnem seštevku uvrstila Nejc Furman s Tehničnega šolskega centra v Mariboru in Matic Doberšek, ki je zastopal Šolski center Celje.

Posebno nagrado podjetja Volvo za najhitreje opravljeno nalogo na njihovem tovornjaku je prejel Mark Šilc, ki obiskuje Strokovno izobraževalni center v Ljubljani, za najhitreje zamenjano pnevmatiko, brez napak, pa je nagrado Zavarovalnice Triglav prejel Jonatan Kogelnik, ki obiskuje Šolo za strojništvo Velenje.

Deček na fotografiji je eden najbolj znanih “mafijcev” na svetu. Ga prepoznate?

Spodbuda za avtomehanični poklic

Tranzit

Organizatorji so za sodelujoče dijake, mentorje in druge obiskovalce pripravili tudi spremljajoči program s predstavitvami tovornjaka, virtualne delavnice, električne tehnologije pri vozilih, orodja in opreme, zavarovalnih dejavnosti ter gumarskih novosti.

Tekmovanje je namenjeno dijakom drugih in tretjih letnikov srednješolskega izobraževalnega programa avtoserviser, z njim pa želi organizator spodbuditi interes za izobraževanje in opravljanje poklicev v avtoservisni dejavnosti, krepiti zanimanje za tehnično kulturo in seveda skladno s tekmovalnim duhom tudi izpostaviti dijake, ki izkažejo največjo raven pridobljenega znanja v izobraževalnem procesu na srednješolski stopnji.

Preberite še: