Je predelani električni dostavnik res najmočnejši na svetu?

Tako trdijo pri nemškem podjetju E-Works Mobility, kjer so se lotili elektrifikacije Mercedes-Benzovega Sprinterja. Vsekakor pa je prdelani dostavnik krepko zmogljivejši od tovarniškega.

Podjetje E-Works Mobility, ustanovljeno leta 2017, se je specializiralo za predelavo oziroma elektrifikacijo obstoječih avtomobilov, sprva so imeli v mislih predvsem štirikolesne športnike, vendar so kmalu ugotovili, da v tem razredu ni prave perspektive in so se usmerili v lahka gospodarska vozila.Tako je v njihovih razvojnih oddelkih nastal Heero, predelani Mercedes-Benz Sprinter, pri katerem so mu s »srčno operacijo« dizelski motor zamenjali z električnim. Novo električno srce je precej zmogljivo, saj dostavnika žene s 180 kilovati, z enim polnjenjem pa naj bi prevozil do 400 kilometrov.

Tudi z dosegom krepko  nad originalom

Kar z drugimi besedami pomeni, da je ta hip Heero najmočnejši električni dostavnik  na svetu in krepko prekaša Mercedes-Benzovega e-Sprinterja, ki ga poganja električni motor s skromnimi 85 kilovati, poleg tega ima bistveno skromnejši doseg. Baterija ima zmogljivost 96 kilovatnih ur in jo je mogoče polniti z enosmernim tokom moči 100 kilovatov. Oskrba z elektriko iz 20 do 80 odstotkov traja 30 minut, mogoče pa je tudi polnjenje z izmeničnim tokom do 22 kilovatov. 

Heero ima nespremenjen tovorni prostor, prazen tehta okoli  2,6 tone, zaradi posebne ureditve je po nemških predpisih mogoče povečanje skupne dovoljene mase na 4,25 tone in nosilnosti na 1,65 tone, kar še vedno omogoča vožnjo z običajnim vozniškim dovoljenjem kategorije B. Ekipa podjetja E-Works Mobility je pogonsko tehnologijo, vključno s strojno in programsko opremo, v celoti razvila samostojno, od prvega prototipa do serijske proizvodnje je razvoj trajal približno dve leti in pol. Heero, ki so mu rahlo spremenili tudi zunanjo podobo, je v Nemčiji naprodaj za76.980 evrov.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol