Kaj bi dobili, če bi združili oblike najbolj prodajanih avtomobilov?

29. 1. 2023 | Janoš Pečnik
Deli

To je avtomobil, ki predstavlja povprečje oblik 250 najbolj prodajanih avtomobilov.

Pri britanskem Hippo Leasingu so se oblikovanja nove avtomobilske znamke in avtomobila lotili z zanimivo metodologijo - vzeli so 250 najbolj prodajanih avtomobilov na trgu in 250 različnih oblik zložili v eno samo. Vzeli so 750 fotografij iz različnih zornih kotov in jih stopili v eno samo. Iz oblikovnih lastnosti vseh avtomobilov je nastalo povprečje, po katerem so oblikovali nov avtomobil.

 

Podobno je nastal logotip za novo znamko Omnia (Omnia pomeni vse upoštevane vidike), ki je sestavljen iz lastnosti logotipov 32 znamk. Novus predstavlja nekaj, kar je sveže, novo, moderno in brez primere.

 

Barvo so izbrali po seznamu 32 najpriljubljenejših ključnih iskalnih besed za barve avtomobilov po vsem svetu. Najbolj iskana je rdeča (sledijo črna, rumena, modra in zelena), zato je avto seveda rdeč.

 

Ob tem so zapisali še nekaj vizionarskih stavkov o prihodnosti oblikovanja: "Po naših ugotovitvah in glede na spremembe v oblikovanju avtomobilov v zadnjih desetletjih predvidevamo, da bodo avtomobili imeli vedno manj oblikovnih podrobnosti in dodatkov, kot so kovinske letvice okoli oken na primer. Obenem bodo vedno bolj aerodinamični z na zunaj manj očitnim prtljažnim prostorom. Oblika bo vedno bolj elegantna in monolitna - brez škatlastih zaključkov pokrovov in odprtin za kolesa, ki jih poznamo že od sredine 20. stoletja."

 
Preberite tudi: Volkswagni bodo videti precej drugače
 

Da je rezultat povprečja oblik najbolj prodajanih avtomobilov nevpadljiv in dolgočasen, pa seveda ni presenečenje.

Več o tem zabavnem projektu in metodologiji študije si lahko preberete na tej povezavi.