Kaj pa, če bi se od doma po cesti odpeljali kar s čolnom?

V francoski ladjedelnici Tringaboat so naredili plovilo, za katerega ne potrebujete več prikolice za prevoz do izbranega pristanišča ali najljubšega dela obale

Nekateri trdijo, da sta v življenju lastnika čolna le dva srečna dneva: dan, ko je kupil svoj čoln in dan, ko ga je ponovno prodal. Vmes si sledijo pristojbine za privez, popravila in drugi ne ravno majhni stroški, ki vključujejo tudi vožnjo čolna na prikolici od doma do najljubšega pristanišča. V francoski ladjedelnici Tringaboat iz kraja Perros-Guirec v Bretanji pa so se domislili drugačne rešitve, oziroma plovila, ki ni samo za v vodo, ampak lahko vozi tudi po asfaltu. Hibridni oziroma amfibijski čoln Tringa ne potrebuje prevoza s prikolico, ampak se do kraja izplutja pripelje na lastnih kolesih in s tem lastniku prihrani tudi stroške priveza.

Tringa ima štiritaktni bencinski motor, ki skupaj s tremi kolesi plovilo spremeni v cestno vozilo. V nasprotju z večino amfibijskih vozil, ki imajo več avtomobilskih kot ladijskih genov, je Tringa vsekakor v prvi vrsti čoln, ki lahko pluje tudi po kopnem, če je treba. V Tringaboatu so imeli v mislih dve ciljni skupini ljubiteljev vodnih športov, tiste, katerih domovi so blizu plovnih voda in one, ki želijo svojo čoln prevažati čim bolj preprosto.

Čoln  sicer ni najbolj primeren za daljše kopne izlete, saj zmore najvišjo hitrost skromnih 16 kilometrov na uro, ampak za nekaj kilometrov po podeželski cesti je dovolj. Po francoskih ulicah Tringa vozi z uradnim dovoljenjem, ladjedelnica pa namerava pridobiti dovoljenja tudi v tujini.Kot pravijo v Tringaboatu, je majhno plovilo enako primerno za ribiški čoln, za vleko smučarjev na vodi ali preprosto kot prevozno sredstvo za prostočasne pomorce. Poleg standardne opreme  si je mogoče omisliti še vrsto dodatkov kot so jedilna miza za pet, držalo za ribiško palico, kopalna lestev, držala  za opremo za potapljanje, vlečna kljuka za vodno smučanje, nadstrešek, hladilnik, rezervoar za svežo vodo, ležalnik in ostalo.  

Na kopnem Tringo poganja motor z 20 kilovati (27 KM). S pritiskom na stikalo na krmilu kapitan v nekaj sekundah izvrže tri kolesa iz njihovih skritih prostorov v trupu. Motor poganja hidravlično črpalko, ta pa vsa tri kolesa. Kot pri običajnem avtomobilu voznik upravlja stopalko za plin, nožno zavoro in servo volan. Oddaljenost od tal, pogon na vsa kolesa in posebne pnevmatike ne napredujejo le na slabih tleh mogoče, omogočajo tudi vožnjo po slabših podlagah in celo premagovanje naklonov do 38 odstotkov.

Tisti, ki si bodo omislili francosko dvoživko, se morajo pripraviti, da bodo z računa razknjižili okoli 160.000 evrskih tisočakov.