Njihov recept je preprost; več moči, manj teže in velika žlica aerodinamike!
Letos bo na dirki Pikes Peak prvič sodeloval tudi Alpine. Zdaj so na fotografijah razkrili, kako bo videti njihov dirkalnik, s katerim bodo lovili sekunde na skoraj 20 kilometrov dolgi progi, kjer se vozniki povzpnejo za malce več kot 1500 višinskih metrov in se spopadejo s 156 ovinki.
Dovolj velik?
Kot osnovo so izbrali A110R in ga precej spremenili - navzven in navznoter. Karoserijo so prilagodili tako, da ta avtomobil čim bolj pritisne k tlom, ker je oprijem na zaviti progi izjemno pomemben. Za to so zadolženi res veliko zadnje in prednje krilo ter zadnji difuzor, ki skrbi, da zrak čim prej uide izpod avtomobila. Za več stabilnosti so na mesto zadnjega stekla namestili še eno krilo, podobno plavuti morskega psa.
Dieta
Poleg aerodinamike so se dotaknili še teže in moči avtomobila. Shujšal je na 950 kilogramov, motor pa zdaj premore skoraj 500 konjskih moči (skoraj 372 kW). To so dosegli tudi z režo za zajem zraka na strehi avtomobila.
Spremenili so tudi luči. Žarometi so iz značilnih krogov prešli v ozke črte luči, ki pa so še vedno vstavljene v okrogle odprtine. Zadaj pa svetijo 3 navpične luči, ki so vdelane v zadnje krilo in "plavut morskega psa" - s tem so se poklonili dediščini dirk v Le Mansu.
Že preizkušajo
Z dirkalnikom so se že zapeljali, preden pa se odpravijo čez lužo pa ga bodo še dodatno preizkusili na jugu Francije. Na dirki bo za volanom sedel Raphaël Astier, ki je na njej sodeloval že štirikrat.
Fotografije: Profimedia, promocijsko gradivo
Preberite še: Za ta električni avtomobil boste odšteli toliko, kot za boljše kolo!
Priporočamo tudi: V teh državah točijo najdražji bencin, kje je Slovenija?
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj