Svojega Mustanga letnik 1965 je postavil ob bok enemu najbolj dodelanih športnih avtomobilov na svetu v kategoriji, ki je sicer ni vajen.
Forza Horizon velja za eno izmed najbolje dodelanih avtomobilskih simulacij na trgu, zaradi česar ima po svetu milijone in milijone navdušencev. Posledično je postala zanimiva tudi za avtomobilske proizvajalce in tako je nabor avtomobilov, takšnih in drugačnih avtomobilov – tudi unikatov – ki se nahajajo v simulaciji resnično bogat. Nenazadnje so pred časom ustvarjalci vanjo umestili celo Ken Blockovega Hoonicorna. Različico V2, če smo povsem natančni. Tukaj pa zgodba postane zanimiva.
Ustvarjalci so namreč pri vključevanju avtomobila v simulacijo k sodelovanju povabili človeka, ki avtomobil zagotovo pozna najbolje na svetu, Kena Blocka, ki jim je pomagal ustvariti kar najboljši približek realnemu avtomobilu. V praksi se je nato izkazalo, da je Hoonicorn V2 ne le eden najbolj priljubljenih avtomobilov v ponudbi, pač pa tudi eden najbolj zmogljivih v virtualnem svetu. Je Ken morda pretiraval pri zmogljivostih svojega dirkalnika?
Odgovor je mogoče najti le na en način, s primerjavo v realnem svetu. V ta namen so Hoonicorna postavili ob bok enemu najbolj skrajnih športnih avtomobilov na svetu, Mclarnu Senni. Avtomobil, narejen v zgolj 500 primerkih naj bi bil namreč pravi naslednik legendarnega Mclarna F1, avtomobil, v prvi vrsti namenjen dirkališču, kar dokazuje tudi s skoraj 800-'konjskim' motorjev. Še vedno pa je to 600 manj, kot pri Hoonicornu, ki ima po vrhu vsega še sekvenčni menjalnik ter štirikolesni pogon.
Toda, Hoonicorn je dirkalnik, v prvem planu namenjen 'driftanju', oba superšportnika pa sta se na drugi strani pomerila v dirki v pospeševanju. Je torej ameriška, v delavnici narejena avtomobilska zver, ki jo poganja metanol uspela premagati prestižen, milijon evrov vreden inženirski presežek iz Velike Britanije. Poglejte si v spodnjem videu.