VW Beetle iz vzporednega vesolja je surov in slabo izdelan produkt podjetja Wecan s sedežem v Qingdau, mestu na pol poti med Pekingom in Šanghajem.
Kitajski Wecan je specializiran predvsem za izdelavo prikolic in tovornjakov s hrano na podlagi modelov iz preteklosti. Njihovi elektromotorji se uporabljajo le za lažje premikanje vozil na kratke razdalje, saj teh vozil ni mogoče registrirati.
Preberite še:
Novi izdelek dneva je Wecan Beetle, precej grd klon Volkswagnovega legendarnega avtomobila. Karoserija je enodelni blok iz steklenih vlaken, ki povezuje blatnike z osrednjim ohišjem in jih integrira v en odlitek. Vizualno spominja na nemški model iz leta 1968, s pokončnimi žarometi in elegantnimi odbijači. Kakor koli že, njegove mere ustrezajo pravim Volkswagnom, a to je tudi vse.
Klon je opremljen s kompletno osvetlitvijo, vendar dodatki na fotografijah nimajo nobene zveze z originalom. Ročaji in gumbi so nesorazmerno veliki in zagotovo narejeni iz materiala, ki je bil na voljo že v tovarni. Odbijači, prav tako izdelani iz steklenih vlaken, so pobarvani srebrno in nameščeni pod prvotnim položajem, kar daje ukrivljenosti prednjih blatnikov čuden videz. Kot piše v brošuri, je avtomobil izdelan iz pravih steklenih vlaken in ne iz akrila, kot bi morda pričakovali.
Prvotna hladilna rešetka motorja pod zadnjim steklom je prekrita, vrata pa so pritrjena z običajnimi tečaji in se ne ujemajo s karoserijo. Najbolj nenavadno od vsega je, da se zdi, da je karoserija precej nad šasijo. V notranjosti je Wecan še manj podoben originalu. Tla so gladka, brez sredinskega tunela. Tudi armaturna plošča je zglajena in poenostavljena, na voljo je majhen digitalni zaslon. Sedeži so oblazinjeni v umetno usnje in so tanki. Tako steklo na vratih kot vetrobransko steklo sta videti trdna, plast poliuretana pa poskuša dušiti toploto.
Zadaj nameščen električni motor napaja paket navadnih svinčenih baterij. S to konfiguracijo doseže najvišjo hitrost 57 kilometrov na uro in lahko prevozi 80 kilometrov z enim polnjenjem, ki traja od šest do osem ur. To zadostuje za namene, ki se pričakujejo od te lutke kitajskega Volkswagna: poročne vožnje, kratka potovanja za turiste, reklamne nastope in razstave.
Treba je opozoriti, da nemška znamka nikoli ni uradno prodajala originalnega VW Beetla na Kitajskem. In kdor misli, da je ta hrošč iz multivesolja poceni, se moti. Na Kitajskem je njegova izvozna cena okoli 6.800 evrov.