Klasični Range Rover dobiva sodobno preobrazbo

Britansko podjetje pred prepovedjo vožnje po letu 2030 rešuje še eno štirikolesno legendo.

Klasični Range Rover dobiva sodobno preobrazbo (foto: Lunaz) Lunaz
7. 12. 2020

Predelovanje starodobnih avtomobilov s klasičnimi motorji z notranjim izgorevanjem v električna vozila je posel, ki se mu posveča vse več podjetij. Nič nenavadnega, glede na to, da je povpraševanje po tovrstnih vozilih iz dneva v dan večje. Ne nazadnje tovrstno predelavo legendarnega E-typea ponujajo celo pri Jaguarju. Vse bolj pa se na tem področju uveljavlja tudi podjetje Lunaz, ki je sedaj najavilo svoj naslednji projekt.

Po tem, ko so v lanskem letu predstavili električnega Jaguarja XK120, avgusta letos pa še električna Rolls-Royce Phantom in Silver Cloud, je sedaj na vrsto prišla še ene otoška legenda in sicer Range Rover prve generacije, tisti, ki je nastajal med letoma 1970 in 1994. S tem so se, kot poudarjajo v podjetju odzvali na želje in zahteve kupcev po predelavi legendarnega terenskega avtomobila, ki ga bodo ponudili v dveh konfiguracijah in sicer v izvedbah Town in Country.

Prva konfiguracija bo, kot namiguje že ime, namenjena uporabnikom oziroma lastnikom, ki bodo svoja vozila uporabljali pretežno v urbanih okoljih. Pri njihovem snovanju se bodo Lunazovi inženirji osredotočili na povečanje udobja v kabini, še posebej v drugi vrsti in pa vozniškemu udobju. S tovrstno konfiguracijo bo sicer mogoče naročiti tako daljšo, petvratno izvedbo modela, kakor tudi krajšo z zgolj tremi vrati.

Večkratnik osnovne cene

Precej več predelav bo deležna konfiguracija Country. Tem vozilom bodo namreč izboljšali vzmetenje in preostale komponente podvozja ter zavore, hkrati pa bo izboljšana tudi notranjost, ki bo tako, čeprav še vedno prvotno prilagojena uporabi na terenu, precej bolj udobna – tudi po zaslugi izboljšanih materialov, ki pa naj bi bili še vedno izbrani po okusu puristov.

Le 50 vozil bodo izdelali, ali bolje rečeno obnovili pri Lunazu. Z novostmi bodo namreč opremili obstoječa vozila, pri čemer jih bodo po potrebi tudi obnovili, nikakor pa ne bodo izdelali novih avtomobilov. Tehnične podrobnosti ob tem ostajajo neznanka, zato pa so na drugi strani razkrili ceno. Ta znaša zajetnih 245.000 funtov ali slabih 269.000 evrov